مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعمال محدودیت‌های جدید بنزینی را تکذیب کرده و گفته طرح کدینگ بنزین تنها در دو استان کرمان و سیستان و بلوچستان در حال اجراست.

بعد از اینکه وزیر کشور اعلام کرد که ایران از نظر اقتصادی جزو ۲۰ اقتصاد برتر دنیاست، رئیس سازمان برنامه و بودجه هم در شبکه اجتماعی ایکس، گفت اقتصاد ایران ۱.۸۱ تریلیون دلاری شد و از این حیث در رتبه نوزدهم دنیا قرار می‌گیرد.

نایب رئیس کانون هماهنگی شورای اسلامی کار استان تهران از آغاز به کار کمیته دستمزد با هدف بررسی هزینه‌ها و محاسبه تورم سبد معیشت خانوارهای کارگری خبر داده و هزینه ماهانه سبد معیشت کارگران را ۲۳.۵ میلیون تومن اعلام کرده.

بر اساس بند «و» تبصره ۱۹ قانون بودجه سال ۱۴۰۱، تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف بودن تا پایان فروردین امسال حساب‌هاشان نزد سایر بانک‌ها رو مسدود کرده و به حساب واحد خزانه متصل شوند اما گزارش‌ها حکایت از این دارند که چهار هزار دستگاه که عمدتا زیرمجموعه وزارت نفت و دانشگاه‌های علوم پزشکی هستند، هنوز به حساب واحد خزانه متصل نشده‌اند.

گمرک ایران آمار عملکرد ۱۰۰ صادرکننده و واردکننده اول کشور در ۱۰ ماهه امسال را اعلام کرده که بر اساس اون ۶۰ درصد صادرات کشور توسط ۱۰۰ صادرکننده اول انجام شده و ۱۰۰ واردکننده اول کشور را هم حقوقی‌ها تشکیل می‌دهند.

معاون گردشگری وزارت میراث‌ فرهنگی، گفته: در ۱۰ ماه نخست امسال ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار گردشگر خارجی به ایران سفر کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۵۲ درصد رشد داشته است.

مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد گفته: کانال‌ها و انسان‌رسانه‌های فعال تبلیغاتی با بیش از ۵ هزار نفر دنبال‌کننده، برای انجام فعالیت‌های تبلیغاتی باید مجوز بگیرند.