ابراهیم رئیسی در نشست مجمع سران کشورهای صادرکننده گاز، از سرمایه‌گذاران بین‌المللی و اعضای این مجمع برای حضور در پروژه‌های انرژی و گازی ایران دعوت کرد.

وزرای نفت ایران و انرژی روسیه که در حاشیه نشست مجمع سران کشورهای صادرکننده گاز با هم دیدار کرده بودند، به توافق‌های جدیدی برای توسعه میادین نفت و گاز رسیدند.

معاون امور بازسازی بنیاد مسکن گفته: نزدیک به ۲ هزار روستا و چندین شهرستان در استان سیستان و بلوچستان درگیر سیلاب‌ شدند و دسترسی به بیش از دو سوم روستاها و شهرستان‌ها به دلیل آبگرفتگی‌های فراوان امکانپذیر نیست. همچنین مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سیستان و بلوچستان گفته، مشکل تامین آب در منطقه بلوچستان به صورت کامل مرتفع شده.

رییس سازمان امور مالیاتی خبر داده که دست‌فروش‌ها مشمول مالیات نمی‌شوند و بانک‌هایی که به تکالیف خود در پرداخت تسهیلات مسکن عمل نکردند مشمول جرایم مالیاتی شده‌اند.

داوود منظور رییس سازمان امور مالیاتی درباره حقوق کارمندان و کارگران در سال آینده گفته: دولت درباره افزایش حقوق کارگران و کارمندان ملاحظاتی دارد که این ملاحظات با توجه به موضوع تورم انتظاری تعیین می‌شود. اون‌چه که مبنای پیشنهاد و تصمیم ما در دولت برای افزایش حقوق و دستمزد است، تورم انتظاری سال آینده خواهد بود.

هر چند که سازمان ملی استاندارد خیلی جدی اعلام کرده بود که اسفند امسال پایان تولید پژو پارس است اما این سازمان در موضعی متفاوت با قبل از احتمال تولید دوباره این خودرو در سال آینده حکایت کرده. رییس سازمان ملی استاندارد گفته برای تولید پژو پارس منتظر نتایج آزمون‌های بین‌المللی هستیم

سازمان هواشناسی هشدار داده با ورود سامانه بارشی در روزهای دوشنبه و سه شنبه این هفته شاهد بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، احتمال بهمن و کولاک برف و تگرگ خواهیم بود.