سخنگوی کمیسیون امور بین الملل و توسعه تجارت خانه صنعت معدن و تجارت ایران گفته در بهمن امسال، ۱۴ میلیون و ۳۵۶ هزار و ۹۳ تن کالا، به ارزش ۹ میلیارد و ۶۶۸ میلیون دلار، بین ایران و سایر کشورها تبادل شد که نسبت به بهمن سال قبل، رشد ۲۶.۳ درصدی در وزن و ۱۱ درصدی در ارزش، داشته.

علیرضا میرغفاری نماینده کارگران در شورای عالی کار با تشریح جزئیات آخرین جلسه این شورا گفته: در این جلسه به پیشنهاد یکی از نمایندگان کارگری، مقرر شد تا وزیر کار مکاتباتی با هیات دولت برای افزایش سقف معافیت مالیاتی دستمزد، داشته باشد.

بانک مرکزی اعلام کرده: تسهیلات پرداختی بانک‌ها در ۱۱ ماهه امسال ۴ هزار و ۷۹۵ همت بوده که نسبت به سال قبل، هزار و ۴۹ همت یعنی ۲۸ درصد افزایش داشته و سهم بخش خانوار با احتساب کارت‌های اعتباری به ۲۰.۵ درصد کل تسهیلات پرداختی رسیده.

سه روز از زمان برگزاری اولین حراج سکه گذشته و ایسنا گزارش داده که هنوز برخی از متقاضیانی که در این مرحله برنده نشده‌اند، نتوانسته‌اند پولشان را دریافت کنند.

سازمان امور مالیاتی اعلام کرده که بدون داشتن پرونده مالیاتی، برای کسی دستگاه کارتخوان صادر نمی‌شود.

شاخص مدیران خرید اقتصاد در بهمن امسال، زیر سایه بهبود تقاضای پایان سال رشد کرده و به ۵۵.۰۵ رسیده. این شاخص پس از سه ماه حضور در محدوده رکودی، به بالاترین مقدار ۹ ماهه افزایش پیدا کرده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفته که از ابتدای کرونا تاکنون هفت‌هزار دستگاه اتوبوس زمین‌گیر شدن و از ناوگان اتوبوسی کشور کنار رفتند.

برخی شنیده ها از بازداشت عباس ایروانی، مدیر سابق شرکت عظام خودرو حکایت می‌کنند. ایروانی، مالک عظام متهم به اخلال در نظام اقتصادی و قاچاق قطعات خودرو بوده که البته این گروه هیچ گاه اتهامات را نپذیرفته.

نیکی هیلی بعد از شکست سنگین در رقابت‌های مقدماتی در ۱۵ ایالت، تنها موفق شد آرای یک ایالت را به دست بیاورد و حالا خبرها از کناره‌گیری او خبر می‌دهد. به این ترتیب در انتخابات پیش رو در آمریکا دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری‌خواه است.

عزت‌الله ضرغامی وزیر گردشگری و میراث فرهنگی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت از برآورد ۵ تا ۷ میلیارد تومانی خسارت‌های وارده به ابنیه تاریخی استان سیستان و بلوچستان در سیلاب اخیر خبر داده. وزیر گردشگری درباره سفر ۲۰ اینفلوئنسر معروف چینی به کشور گفته، این ۲۰ اینفلوئنسر فعال چینی مجموعا ۶۰ میلیون دنبال کننده دارند و به چهار گروه فرهنگی، اکوتوریسم، طبیعت و جاده ابریشم تقسیم شده‌اند.

وزارت اقتصاد اعلام کرده برنامه مهار تورم در شب عید و آستانه ماه مبارک رمضان را شروع کرده و به طور ویژه ۱۳ مسئولیت را برای دستگاه‌های مختلف در نظر گرفته است.