وزیر ارتباطات از اختصاص بسته اینترنت ۵ گیگابایتی رایگان به مناسبت عید نوروز و ماه رمضان به مردم خبر داده.

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد وعده داده که با تاکید رئیس جمهور مبنی بر خاتمه صف وام‌های ازدواج و فرزندآوری، تا پایان سال تمامی متقاضیان تعیین تکلیف می‌شوند. البته خاندوزی ابراز امیدواری کرده که با جبران کوتاهی‌ها بتوان تا پایان سال خبر خوشی کاهش صف را به مردم داد.

رییس کمیسیون عمران مجلس از ورود چینی‌ها به بازار مسکن کشور از اردیبهشت ماه سال آینده خبر داده و گفته: فقط پول و تجهیزات چینی وارد بازار مسکن ایران می‌شود، نه نیروی کار و پیمانکار.

سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد که مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی فقط تا پایان امسال است و تمدید نمی‌شود.

به گفته وزیر راه و شهرسازی، یکی از تقاضاهای شبکه‌ حمل و نقلی کشور افزایش قیمت‌ بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس بوده اما هنوز هیچ تصمیمی در این رابطه گرفته نشده و هرگونه افزایش قیمت به سال آینده موکول شده.

وزیر کار درخصوص برداشت یک میلیون تومنی سازمان تامین اجتماعی از حقوق بازنشسته‌ها توضیح دادکه این اشتباهی بود که در سیستم اتفاق افتاده و البته شب بعد به حساب آنها واریز شده.

رئیس بنیاد شهید گفته دفترچه آزمون استخدامی ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد با همت دولت، مجوز سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه، منتشر شده و جهاد دانشگاهی درحال برگزاری آزمون برای آنهاست.

سخنگوی ایران‌ایر گفته به دلیل مسائل تحریمی، امکان سوخت‌گیری در فرودگاه‌های اروپایی را نداریم اما هواپیمای پهن پیکری که در این مسیر فعال هستند، قابلیت حمل سوخت برای مسیر رفت و برگشت را دارند.

سازمان استاندارد در نامه‌ای به ایران خودرو اعلام کرده اگر به هر علتی، امکان تحویل خودروهای پیش‌فروش شده به مصرف‌کننده‌ها میسر نشود، تمامی مسئولیت‌ها در قبال مشتری‌ها به عهده این شرکت است.

طبق آمارهای ارائه شده از سوی صندوق توسعه ملی، مجموع منابع ورودی به صندوق از ابتدای تأسیس تا ۳۰ دی ماه امسال، معادل ۱۶۰.۸ میلیارد دلار بوده که ۱۵۰.۶ میلیارد دلار مربوط به عواید حاصل از صادرات نفت و ۵.۱ میلیارد دلار از منابع هم مربوط به سود حاصل از موجودی حساب نزد بانک مرکزی بوده. همچنین سود تسهیلات ۳ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی و رقم ۲.۱ میلیارد دلار از محل ۵۰ درصد مانده حساب ذخیره ارزی هم به منابع صندوق توسعه ملی اضافه شده.

گزارش ماه مارس اوپک حکایت از این دارد که ایران جایگاه سومین تولیدکننده نفت این سازمان را در ماه فوریه حفظ کرده و قیمت نفت خام سنگین ایران با افزایش ۲۰ سنتی به ۸۰ دلار و ۳۴ سنت رسیده. طبق گزارش ماه مارس اوپک، بعد از عربستان با تولید روزانه ۸ میلیون و ۹۸۰ هزار بشکه و عراق با تولید روزانه ۴ میلیون و ۲۰۳ هزار بشکه، ایران با تولید روزانه ۳ میلیون و ۱۴۸ هزار بشکه در جایگاه سوم ایستاده.