به گزارش اکوایران، نرخ رشد نقدینگی ۱۴۰۲ به هدف اصابت کرد و هدف ۱۴۰۳ هم مشخص شد. بانک مرکزی هدفگذاری کرده بود که پایان سال ۱۴۰۲ نرخ رشد نقدینگی به ۲۵ درصد برسد. طبق اعلام جعفر مهدی‌زاده مدیر کل اقتصادی این بانک، نرخ رشد نقدینگی، پایان اسفند به ۲۵.۶ درصد رسید. 

مهدی‌زاده گفت: هدفگذاری نرخ رشد نقدینگی برای سال ۱۴۰۳ هم در محدوده ۲۳ درصد، تعیین شده است.  

 

سرهنگ احمد شیرانی معاون عملیات ترافیک پلیس راهور گفت: از ۲۶ اسفند تا ۶ فروردین بیش از ۶۵ هزار تصادف در جاده‌های کشور رخ داده است که در پی این حوادث، ۴۶۹ نفر جان خودشان را از دست دادند.

سایت یاشار سلطانی سند جدیدی از ماجرای اراضی مدرسه علمیه امام خمینی که آیت الله کاظم صدیقی تولیت آن را بر عهده دارد، منتشر کرده است. قیمت تقریبی این ملک با توجه به متوسط قیمت در این منطقه ۱۰۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

یاشار سلطانی این سوال رو مطرح کرده که چگونه وقتی «۴ آذرماه» متوجه سوء استفاده شده اند، در «۱۹ آذرماه» با حضور در دفترخانه و ثبت امضا و اثر انگشت اقدام به انتقال زمین به این شرکت کرده‌اند؟

خبرنگار العربیه در نیویورک گزارش داده که ده عضو غیردائم شورای امنیت و ایالات متحده در مورد پیش نویس یک قطعنامه درباره آتش بس فوری در غزه، در ماه رمضان به توافق رسیدند.

اتحادیه اروپا هم با صدور بیانیه ای از اسرائیل خواست که به مصادره غیرقانونی بیش از ۸۰۰ هکتار از زمین های فلسطینی پایان دهد. 

مرکز رادیو و تلویزیون اسرائیل به نقل از یک مقام بلندپایه این رژیم، اعلام کرد تل آویو با آزاد حدود ۷۰۰ اسیر فلسطینی، در مقابل ۴۰ اسیر نزد حماس موافقت کرده است.

دکتر رضا لاری‌پور معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی از تصویب تعرفه پزشکی امسال در اولین جلسه هیات دولت خبر داد. دکتر لاری پور گفته که شورای عالی بیمه رشد ۴۶ درصدی تعرفه های پزشکی را قبل از سال، تصویب کرده بود اما این عدد در هیات دولت با تغییراتی همراه شد.

احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: رکورد بیشترین ‎سرمایه‌گذاری خارجی  در ۱۶ سال گذشته شکسته شد. به گفته وی، در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین ‎سرمایه‌گذاری خارجی واقعی توی ۱۶ سال گذشته شکسته شد و چینی‌ها در سال گذشته، بیشترین ورود سرمایه به کشور را داشتند.