در جلسه علنی امروز بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ اعلام وصول شد و به این ترتیب دولت بخش دوم لایحه مبنی بر جداول تفصیلی شامل ارقام بودجه را به مجلس داده.

وزیر راه و شهرسازی، از توافق با عراقی‌ها برای راه‌اندازی سرویس حمل و نقل مسافری دریایی بین دو کشور برای جابه‌جایی زوار اربعین خبر داده و گفته جلسات متعددی برای ارزیابی پیشرفت عملیات مین روبی بین دو کشور برگزار شده.

رئیس اتاق بازرگانی ایران و افغانستان گفته، افغانستان امکانات آزمایشگاهی مناسبی ندارد و این مشکل نه تنها در دولت سرپرستی طالبان بلکه در دولت جمهوریت هم وجود داشته. بسیاری از آزمایش‌ها خطاست و سوخت، نه فقط از ایران بلکه از کشورهای دیگر مثل ترکمنستان هم برگشت خورده است.

از سوی معاونت حقوق بشر قوه قضائیه به فعالان محیط زیستی‌ که دوران حبس را سپری می‌کنند، اعلام شده، شامل عفو اخیر اعلامی از سوی رهبری شدن و این موضوع در روزهای آتی به اجرای احکام اعلام می‌شود.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از اعمال یک ماه کاهش خدمت سربازان ماهر در سال جاری خبر داده.

رییس سازمان برنامه و بودجه با حضور در کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس از منابع و مصارف بودجه سال گذشته گزارش داده.

نخست‌وزیر اسرائیل گفته نبرد در غزه به سرعت در حال پیشروی است و اسرائیل در یک قدمی پیروزی قرار داد، اما بهایی که پرداختیم دردناک و دلخراش بود.