گمرک جزییات واردات ۲۰ قلم کالاهای اساسی به کشور در فروردین و اردیبهشت را منتشر و اعلام کرده که واردات کالاهای اساسی از نظر وزنی رشدی ۲۶ درصدی داشته.

محسن اسلامی گفته ستاد انتخابات کشور افرادی که حائز شرایط دوازده‌گانه نیستن رو ثبت نام نمی‌کند.
شورای شهر تهران با تغییر نام بزرگراه بعثت و خیابان پاستور شرقی به نام شهید آیت‌الله رئیسی و خیابان کوشک به نام شهید حسین امیرعبداللهیان موافقت کرد.

بانک مرکزی با اشاره به کاهش نرخ تورم به استناد آمار این بانک و مرکز آمار، بر لزوم پایبندی بانک‌ها بر رعایت نرخ سود مصوب سپرده‌های بانکی تاکید کرده.

عصر امروز عشقی، مهمان رئیس‌کل بانک مرکزی بود و دو طرف قول هایی به همدیگه دادند. رییس بانک مرکزی اطمینان خاطر داده که ضمن تذکرات جدی به شبکه بانکی جهت رعایت سقف نرخ سود، برخوردهای انضباطی موثری با اعضای هیات مدیره بانک‌های خاطی انجام شود.

امروز قرار بود خط آهن رشت – کاسپین با حضور وزیر راه افتتاح شود اما این وزارتخانه اعلام کرده که این افتتاح تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده.

 رئیس سازمان برنامه و بودجه گفته با افزایش صادرات نفت و گاز، منابع ورودی صندوق توسعه ملی به طور متوسط سالیانه ۱.۵ میلیارد دلار افزایش یافته و بیش از ۴ میلیارد دلار از مطالبات صندوق هم وصول شده

 سازمان ملل از ورود 5.9 میلیون گردشگران خارجی به ایران در سال ۲۰۲۳ خبر داده.

 اولین انتخابات اجلاسیه هیات رییسه دوره دوازدهم مجلس برگزار و محمدباقر قالیباف از حوزه تهران، ری و شمیرانات، رییس مجلس شد.

وزیر امور خارجه پیشین ایران احتمال کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را رد کرده. همچنین امروز خبر آمد که شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در جریان بررسی نامزدهای انتخابات ریاست‌‌جمهوری به تصمیم اولیه خودش برای حمایت از محسن هاشمی رفسنجانی رسیده.

شاهدان عینی خبر دادن که امروز، تانک‌های اسرائیلی برای اولین‌بار از زمان آغاز عملیات زمینی در رفح، به مرکز جنوب غزه رسیدند. این عملیات سه هفته طول کشیده و محکومیت جهانی را به دنبال داشته.