سعید جلیلی در جمع دانشجویای دانشگاه شریف گفته قصد کناره گیری ندارد و تا آخر ایستاده‌ چون این مسیر جای تعارف نیست.

سخنرانی محمدجواد ظریف در کاشان به جنجال کشیده شد و در ویدیوهایی که منتشر شده دیده می‌شود بین حاضران در جلسه و گروهی دیگر درگیری فیزیکی شکل گرفته.

نتیجه جدیدترین نظرسنجی مؤسسه افکارسنجی ملتِ مرکز پژوهش‌های مجلس درباره مشارکت، نشان می‌دهد میزان رای نامزدها در میان افرادی که قطعاً یا احتمالاً در انتخابات شرکت می‌کنند ۲۰.۵ درصد از حاضران در این نظرسنجی «محمدباقر قالیباف»، ۱۹.۳ درصد «مسعود پزشکیان» و ۱۷.۲ درصد «سعیدجلیلی» است.

احسان خاندوزی گفته کارمندای دولت به طورمتوسط سالانه ۱۵ میلیون تومن مالیات می‌دهند که تنها کمتر از دو قشر از اصناف است. به گفته خاندوزی به طور کلی اصناف سهمی ۶ درصدی در مالیات کشور دارند.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از توقیف هزار کانتینر مربوط به پرونده چای دبش خبر داده و گفته اَبَر پرونده‌های رسوبی مربوط به دهه‌های ۷۰ و ۸۰ تعیین تکلیف شدند.

دفتر بازرسی و نظارت وزارت جهاد کشاورزی از کشف بیش از ۵ هزار و ۵۷۰ مورد تخلف در مراکز توزیع کالاهای اساسی سراسر کشور و معرفی متخلفان به مراجع تعزیراتی خبر داده.

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران از تامین ۱۵ میلیارد و ۵۵۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو و کالاهای تجاری و بازرگانی در فصل بهار سال جاری خبر داد.

در ۱۲ حراج سکه طلا انجام شده در مرکز مبادله طلا و ارز، در مجموع ۱۷۸ هزار و ۶۱۰ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان فروخته شده. 

طبق اصلاحاتی که در آیین‌نامه قانون مقررات صادرات و واردات، انجام شده، از این به بعد سهمیه ارز واردات کالاها در کارگروهی شامل معاون اول به عنوان رییس، سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و وزارت‌خانه‌های صمت، بهداشت و نفت به صورت فصلی تعیین می‌شود و امکان ثبت سفارش بیشتر از سهمیه تعیین شده وجود ندارد. 

طبق مکاتبه خزانه‌داری کل کشور، دستگاه‌های اجرایی همچون نهاد ریاست جمهوری، وزارتخانه‌های کشور و خارجه، سازمان بازرسی و سایر دستگاه‌های اجرایی باید ظرف یک هفته اسناد مربوط به دیون بلامحل خودشان را ارایه کنند.