«مسعود پزشکیان» با داشتن ۲۳.۵ درصد از آراء پیشتاز رای افرادی است که گفتند قطعا یا احتمالا در انتخابات پیش‌رو شرکت می‌کنند. محمدباقر با ۱۶.۹ درصد آرا نفر دوم و سعید جلیلی با اختلافی جزئی و رای ۱۶.۳ درصد افرادی که قطعا یا احتمالا در انتخابات پیش‌رو شرکت می‌کنند نفر سوم است.

همزمان با نزدیک شدن به روز انتخابات، توصیه‌ها در جبهه اصولگرا برای اجماع بر سر یک نامزد جدی‌تر دنبال می‌شود. حسین شریعتمداری با یادآوری انتخابات سال ۹۲ به اصولگراها گفته سال ۹۲ به حرفم گوش نکردید و روحانی رئیس جمهور شد، این بار گوش بدهید. 

ظاهرا هنوز برای انصراف وقت هست چون سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفته در قانون انتخابات ریاست جمهوری برای انصراف سقف زمانی اعلام نشده. 

احمد وحیدی وزیر کشور گفته تعداد قابل توجهی از حجاج در عربستان حضور دارند ولی هنوز عربستان نپذیرفته که انتخابات در این کشور برگزار شود. 

افزایش حقوق اخیر بازنشستگان، در راستای متناسب‌سازی حقوق‌ آن‌ها بوده که هیات وزیران در جلسه سوم خرداد ماه آن را تصویب کرد. طبق این مصوبه تا زمان ابلاغ آیین‌نامه متناسب‌سازی حقوق بازنشسته‌ها و براساس قانون برنامه هفتم توسعه، ماهانه یک میلیون تومان به هر بازنشسته به صورت علی‌الحساب پرداخت می‌شود. 

وزیر راه و شهرسازی از تعیین نهایی سقف رشد مجاز اجاره‌بها در آخرین جلسه شورای عالی مسکن در دولت سیزدهم خبر داده. مهرداد بذرپاش گفته میانگین سقف رشد مجاز برای استان‌هایی که تورم بالای ۳۰ درصد دارن ۲۵ درصد تعیین شده و نرخ‌های هر استان توسط مسولان استانی اعلام می‌شود. 

سخنگوی قوه قضاییه گفته در پرونده باشگاه مس رفسنجان تاکنون ۸ نفر بازداشت شدند که از این تعداد ۴ نفر با قرار تامین آزاد هستند و ۴ نفر در بازداشت قرار دارند. اصغر جهانگیر توضیح داده که عمده اتهامات افراد بازداشت شده تحصیل مال نامشروع است. این افراد شامل مدیرعامل وقت باشگاه، رئیس سابق کمیته داوران، رئیس اسبق کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال، رئیس سابق کمیته مسابقات سازمان و دو گزارشگر ورزشی هستند که گزارش اولیه را خود باشگاه مس رفسنجان به مراجع مربوطه اعلام کرده. 

وزیر نفت گفته میانگین تولید نفت کشور در سال ۹۸، حدود ۲ میلیون و ۲۹۰ هزار بشکه بوده که اکنون به ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار بشکه رسیده است. 

در هجدهمین جلسه شورای‌عالی مسکن که به ریاست محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری برگزار شد، سقف تسهیلات نهضت ملی مسکن در شهرها به ۸۰۰ میلیون تومان افزایش یافت. 

درآمدهای ارزی کشور در بهار امسال به ۲۵.۵ میلیارد دلار رسیده که در قیاس با مدت مشابه سال گذشته حکایت از رشد ۱۸.۶ درصدی دارد.  

امروز تفاهم‌نامه‌ای بین ایران و روسیه برای انتقال و صادرات گاز روسیه به ایران امضا شده که وزارت نفت این تفاهم‌نامه را گامی برای تبدیل شده ایران به هاب گازی منطقه معنی کرده.

محمدباقر قالیباف در نامه‌ای به محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری، قانون برنامه پنجساله هفتم را به دولت ابلاغ کرد.

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن از پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن به بیش از ۴۹۶ هزار متقاضی توسط بانک‌ها از محل تسهیلات نهضت ملی مسکن خبر داده.