عباس عراقچی توییتی زده و به صحبت‌های سعید جلیلی واکنش نشان داده، عراقچی نوشته همین که می‌پذیرید قطعنامه‌های شورای امنیت کاغذ پاره نیستند و خسارت‌های راهبردی به کشور زده، و اکنون دنبال شریک جرم می‌گردید، پیشرفت خوبی است. 

در سوی دیگه معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور نسبت به صحبت‌های پزشکیان درباره پول‌های ایران در سایر کشور‌ها پاسخ داده و گفته قفل بودن پول‌های ایران در برخی کشورها، نتیجه توافق تیم آقای روحانی با این کشورها بوده. 

علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات که در دور اول انصراف داد، توییتی زده و پزشکیان را متهم کرده که یک وزارتخانه را نتوانسته بچرخاند و در دولت اصلاحات توسط مجلس اصلاح‌طلب استیضاح شده. این در شرایطی است که مسعود پزشکیان در آن جلسه استیضاح تو‌انست برای دومین بار و با رای بیشتری از دور نخست از مجلس رای اعتماد بگیرد.

وزیر نفت گفته که نفت ایران به ۱۷ کشور دنیا صادر می‌شود. جواد اوجی اعلام کرده تخفیف‌هایی که گفته می‌شود برای صادرات نفت خام داده شده، غلط است و این تخفیف‌ها از انگشتان یک دست کمتر است.

وزیر نفت معتقد است هر دولتی در آمریکا سرکار بیاید، تغییری در فروش نفت ایجاد نمی‌شود. اوجی همچنین خبر داده که صادرات نفت از ۱۸۲ میلیون بشکه در سال ۱۳۹۸ به ۵۶۵ میلیون بشکه در سال ۱۴۰۲ رسید. این یعنی صادرات نفت ایران در سال ۹۸ و زمان اوج تحریم‌ها به کمتر از ۵۰۰ هزار بشکه در روز رسیده بود و این آمار در سال گذشته حدودا ۳ برابر شده است؛ چیزی حدود یک میلیون بشکه.

علی نبیان، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی با ارایه گزارشی از فعالیت‌ها و پروژه‌های در دست اقدام این سازمان، از ساخت ٧ بلوک ساختمان برای نمایندگان مجلس خبر داد. 

مدیرکل دفتر نظارت بر استاندارد صنایع حمل‌و‌نقل سازمان ملی استاندارد گفته بر اساس نتایج آزمون‌های استاندارد، خودروی وانت نیسان دارای انطباق‌های ایمنی و کیفی نیست و بر همین اساس گواهی تایید این خودرو تعلیق و شماره گذاری اون متوقف شد.

ایرنا گزارش داده که امروز برق بخش‌های قابل توجهی از شهر کرمان برای چند ساعت قطع شد و مسئولان برق هم فقط علت را نقص فنی و حادثه در خطوط انتقال برق ورودی شهر اعلام کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفته در سال گذشته و سه ماه نخست امسال، حدود ۲۸ هزار دستگاه ماینر توسط پلیس امنیت اقتصادی کشف و ضبط شده است. 

رییس کل گمرک از تجارت ۴۰ میلیارد دلاری کشور در بهار امسال خبر داده و گفته صادرات غیرنفتی با افزایش ۷.۶ درصدی به ۱۳.۵ میلیارد دلار رسیده است.