رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن اعلام کرده که از دو میلیون و ۷۰۰ هزار پروژه شروع شده مسکن ملی، ۸۰۰ هزار پروژه به وام متصل شدند و مابقی در صف دریافت تسهیلات هستند.

محمدرضا اسماعیلی درباره استفاده از منابع نفتی برای این صندوق هم گفته مجوز ٢ میلیارد دلاری از محل استجازه رهبری و تهاتر نفت ارایه شده اما در اجرا با محدودیت‌های وزارت نفت مواجه بودیم که از این محل تاکنون حدود هزار میلیارد تومان واریز شده و در نهایت باید ٨٠ هزار میلیارد تومان از این محل واریز شود.

بانک جهانی اعلام کرده که دولت ایران در سال ۱۴۰۲ درآمدهایش را بلندپروازانه تخمین زده. طبق برآوردهای این بانک، در سال ۱۴۰۲ تنها ۷۳ درصد از درآمدهای بودجه‌ای دولت تامین شده و از نظر بانک جهانی، دلیل اصلی این اتفاق هم این بوده که طبق برآوردها فقط ۵۵ درصد از درآمدهای انتظاری بخش نفت محقق شده و تخفیف‌های ویژه ایران به مشتریان نفتی هم باعث شده تا درآمدی کمتر از حد انتظار از بخش نفت داشته باشد.

احسان خاندوزی وعده داده که در ابتدای دولت سیزدهم خزانه را با ۵۰ هزار میلیارد تومن بدهی و تنخواه بانک مرکزی تحویل گرفتیم و اکنون بدون تنخواه بانک مرکزی تحویل دولت چهاردهم می‌دهیم.

رئیس ستاد نوسازی ناوگان حمل‌ونقل، از آغاز طرح فراخوان ثبت‌نام خودروهای فرسوده در سامانه این ستاد از امروز خبر داد. 

محمدباقر قالیباف رییس مجلس در حاشیه نشست روسای مجالس بریکس با رییس جمهور روسیه دیدار و گفت‌وگو کرده که کریدور شمال جنوب و خط انتقال انرژی مهم‌ترین محور مذاکره قالیباف و پوتین بود.

ایران و عربستان تفاهم کردند مفاد موافقت‌نامه اجتناب از اخذ مالیات مضاعف در مورد مالیات‌های بر درآمد و سرمایه و جلوگیری از فرار و اجتناب مالیاتی بین دو طرف اجرا شود.

رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان گفته طبق قانون، در صورتی که دولت شرایط به‌روزرسانی داده‌ها را داشته باشد باید شهریورماه شناسنامه اقتصادی خانوارها به‌روز شود.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفته تغییر ساعات اداری موجب افزایش ۱۱درصدی مصرف بنزین در سطح تهران و افزایش ۶درصدی بنزین در سطح کشور شده است. 

رئیس‌ بانک مرکزی گفته این بانک آماده است از هفتم مرداد ارز زیارتی تا سقف ۲۰۰ هزار دینار در اختیار زائران عتبات عالیات قرار بدهد.

تسهیلات پرداختی بانک‌ها در سه ماهه ابتدای سال، ۱۲۱۵ همت محاسبه شده که نسبت به دوره مشابه قبلی ۲۸ درصد افزایش داشته است.