به گزارش اکوایران، قیمت دلار امروز یکشنبه مرز حمایتی 49 هزار و 800 تومان را شکست و وارد کانال جدید شد. طبق ادعای برخی از معامله گران و سایت‌ها امروز قیمت دلار در بازار ارز تهران وارد کانال 50 هزار تومان شده و تا پله اول کانال یاد شده بالا رفته است.

در شرایط فعلی برخی از تحلیلگران فنی باور دارند که مرز مقاومتی مهم  بین 50 هزار و 200 تا 50 هزار و 400 تومان است. به عقیده این دسته درصورتی که دلار بالای مرز مقاومتی مذکور تثبیت بدهد احتمال سرک کشیدن دلار به کانال 51 هزار تومان محتمل است.

با این حال اگر دلار به سمت مرز حمایتی 49 هزار و 800 تومان پایین برود احتمال عقب نشینی تا نیمه کانال 49 هزار تومان محتمل است. رشد دلار در تهران در حالی است که بازار هرات همچنان در تعطیلات عید قربان به سر می برد. بازار ارز دبی هم همچنان تعطیل است.البته برخی از کانال های اعلام کرده اند نرخ درهم امروز تا 13 هزار و 930 تومان بالا رفته است. 

در شرایط فعلی عده‌ای از معامله‌گران معتقدند با باز شدن بازارهای همسایه و با اخبار احتمال اینکه تقاضا به بازار بیاید وجود دارد، بازار ارز افزایشی می‌شود. در مقابل برخی از معامله‌گران باور دارند با شروع بازار دبی، دست بازارساز هم در تزریق باز می‌شود و اجازه بالایی نمی‌دهد.

قیمت دلار و یورو در بازار رسمی 

قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا امروز نیز برای دومین روز متوالی بدون تغییر در سطح قبلی خود باقی مانده است.

قیمت دلار امروز، یک‌‌‌‌‌شنبه 11 تیر ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون نوسان نسبت به روز گذشته در سطح 41 هزار و 262 تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو با یک کاهش جزیی، در کف کانال 45 هزار تومانی قرار گرفته است.  قیمت یورو  با کاهش تقریبا 30 تومانی رقم 45 هزار و 20 تومان را نشان می‌دهد.

قیمت درهم امارات نیز در سطح 11 هزار و 235 تومان اعلام شده است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب 37 هزار و 511 تومان، 40 هزار و 928 تومان و 10 هزار و 214 تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

قیمت انواع ارز در سایت کانون صرافان نیز امروز با تنها با تغییر  قیمت یورو  همراه شده است. قیمت دلار امروز ‌‌یکشنبه 11 تیر ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان بطور میانگین 41 هزار و 265 تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز با یک کاهش 25 تومانی نسبت به روز گذشته، رقم میانگین 45 هزار و 32 تومان برای آن درج شده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین  معادل 13 هزار و 255 تومان اعلام شده است.