ایران هلًث ۲۰۲۴ با رویکرد توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه سلامت و با محوریت پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. در حال حاضر این نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت بهداشت و درمان و علوم پزشکی کشور است که هر ساله با حضور شرکت‌ها، تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان، پزشکان، دندانپزشکان، محققان و فعالان این صنایع برگزار می‌شود.  

ایران هلث ۲۰۲۴ فرصتی مناسب برای نمایش و ارائه آخرین توسعه‌ها، تکنولوژی‌ها و نوآوری‌ها در حوزه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی به جامعه علمی و صنعتی محسوب می‌شود. هدف اصلی نمایشگاه ارتقاء سطح دانش فنی و علمی در حوزه بهداشت و درمان، ارائه راهکارهای نوین برای بهبود خدمات پزشکی و دندانپزشکی، معرفی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی پیشرفته، ارتقاء کیفیت و ایمنی محصولات دارویی، جذب سرمایه‌گذاری و افزایش همکاری‌های بین‌المللی در زمینه صنایع بهداشت و درمان است.  

به هر روی این نمایشگاه به عنوان یک فرصت مناسب برای شناسایی نیازهای بازار، ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان تجهیزات پزشکی و دارویی، ارائه فرصت‌های تجاری و تبادل دانش و تجربیات بین صنعتگران و مصرف‌کنندگان عمل می‌کند.  

مرجع رسمى اطلاع رسانى ایران_هلث ٢٠٢٤ : 

 سایت : www.iranhealth۲۰۲۴.ir 

 کانال : @Iran_Health_۲۰۲۴ 

 اینستاگرام : instagram.com/Iranhealth۲۰۲۴