به گزارش اکوایران، امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار برای چهارمین روز متوالی منفی شد و 220 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد. 

در معاملات روز چهارشنبه بیشترین خروج پول حقیقی به سهام بپاس (شرکت بیمه پاسارگاد) اختصاص داشت که ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی آن 26 میلیارد تومان بود. پس از بپاس، نمادهای شپنا (شرکت پالایش نفت اصفهان) و خساپا (شرکت سایپا) بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند. نمادهای خودکفا، پترول و فارس نیز در رتبه‌های بعدی بودند. 

در مقابل، بیشترین ورود پول حقیقی به نماد پرسپولیس اختصاص داشت. نماد پرسپولیس بیش از 9 میلیارد تومان پول حقیقی جذب کرد. پس از پرسپولیس، نمادهای وغدیر و شپدیس در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. 

بیشترین ارزش معاملات

در معاملات امروز نماد وغدیر (شرکت سرمایه گذاری غدیر) بیشترین ارزش معاملات بازار سهام را به خود اختصاص داد که ارزش معاملات آن 83 میلیارد تومان بود. 

پس از وغدیر، خساپا بیشترین ارزش معاملات را داشت و نماد فارس رتبه سوم بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد و پس از آن نمادهای غنوش و غدشت در رتبه‌های بعدی بیشترین ارزش معاملات قرار گرفتند.

بیشترین حجم معاملات

در جدول حجم معاملات امروز نیز خساپا با تعداد 406 میلیون 876 هزار و 546 سهم در صدر قرار گرفته است. شستا در رتبه دوم بیشترین حجم معاملات بازار قرار گرفت و رتبه سوم به دی تعلق داشت. دو نماد کرمان و خودرو در رتبه‌های بعدی بیشترین حجم معاملات بازار قرار داشتند.