به گزارش اکو ایران، سرمایه‌گذاری آرکتوس، که سهمی در تیم بیسبال رد ساکس و تیم فوتبال لیورپول دارد، ارزش این تیم فرمول 1 را به حدود 1 میلیارد پوند (1.2 میلیارد دلار) ارزیابی کرده است.

این اولین بار است که استرول بخشی از سهام تیم فرمول 1 خود را فروخته است، تیمی که پسرش لنس برای آن رانندگی می‌کند. وی همچنین بزرگترین سهامدار شرکت لوکس خودروسازی بریتانیایی آستون مارتین لاگوندا گلوبال هلدینگز پی‌السی است. راننده دیگر فرمول 1 آستون مارتین، فرناندو الونسو، در حال حاضر در رده چهارم موقعیت قرار دارد.

در ژوئن، تیم اف1 رنو الپاین با یک سرمایه‌گذاری به مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو (۲۱۷ میلیون دلار) از سرمایه‌گذاران RedBird Capital و Otro Capital، به همراه بازیگران رایان رینولدز و راب مک‌ال‌هنی، به ارزش ۸۰۰ میلیون یورو ارزیابی شد. در دسامبر ۲۰۲۰، MSP Sports Capital رهبر یک دوره جذب سرمایه برای تیم اف1 مک‌لارن بود، که شامل میراث وراثتی والتون از والمارت نیز بود، به گزارش خبرهای بلومبرگ ماه گذشته. این سرمایه‌گذاری با ارزشی حدود ۵۶۰ میلیون پوند، ارزش شرکت را در آن زمان اعلام کرد.

در فصل جاری، وگاس سومین مسابقه‌ی جایزه‌ی بزرگ فرمول 1 (F1) است که در ایالات متحده برگزار می‌شود؛ مسابقاتی که پیشتر در شهرهای میامی و آستین نیز برگزار شده بودند. شرکت لیبرتی مدیا کورپ، که از سال 2017 حق پخش این ورزش را خریداری کرده است، سرمایه‌گذاری قابل توجهی در بازاریابی فرمول 1 در ایالات متحده انجام داده است.

همچنین، تأمین منابع مالی برای تیم فرمول 1 در حالی انجام می‌شود که استرول در تلاش برای بهبود وضعیت شرکت اتومبیل‌سازی موردنظر خود است. این گروه از آن زمان سرمایه‌گذاری‌ها را انجام داده و سرمایه‌گذارانی از قبیل صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان سعودی را جلب کرده است.