به گزارش اکوایران، دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه و رئیس‌جمهور سابق آمریکا در پی حمله موشکی ایران به اسرائیل با انتشار بیانیه‌ای در وبسایت رسمی خود گفت: «جهان در آتش است و از کنترل خارج شده است. ما رهبری نداریم، کسی کشور را اداره نمی‌کند. ما یک رئیس جمهور ناموجود با جو بایدن داریم و یک معاون رئیس جمهور کاملا غایب، کامالا هریس، که مشغول جمع آوری کمک‌های مالی است. و هیچ کس مسئول نیست و حتی مشخص نیست که چه کسی گیج‌تر است: بایدن یا کامالا. آن‌ها هیچ ایده‌ای ندارند».

او ادعا کرد: «زمانی که من رئیس جمهور بودم، ایران کاملا تحت کنترل بود. در دوران «پرزیدنت ترامپ»، ما جنگی در خاورمیانه نداشتیم، جنگی در اروپا نداشتیم، و آسیا در آرامش بود، تورم نداشتیم و در افغانستان هم فاجعه‌ای نداشتیم. در عوض، ما صلح داشتیم. اکنون، جنگ یا تهدید جنگ، همه جا بیداد می‌کند و دو ناتوان که این کشور را اداره می‌کنند، ما را به آستانه جنگ جهانی سوم می‌کشانند».

او مدعی شد: «جای تعجب نیست که ایران تا این حد می‌خواهد کامالا هریس رئیس جمهور شود، زیرا آن‌ها می‌دانند که تا زمانی که او در قدرت است، می‌توانند از آمریکا سوء استفاده کنند. به همین دلیل سعی کرده‌اند مرا هدف قرار دهند. اگر من مسئول بودم، 7 اکتبر هرگز اتفاق نمی‌افتاد، روسیه/اوکراین هرگز اتفاق نمی‌افتاد، خروج شکست خورده از افغانستان هرگز اتفاق نمی‌افتاد، و تورم هرگز اتفاق نمی‌افتد. اگر من برنده شوم، دوباره در جهان صلح خواهیم داشت. اگر کامالا 4 سال دیگر داشته باشد، دنیا دود می‌شود.»