به گزارش اکوایران، افزایش تعداد رمزارزها باعث شده سرمایه‌گذاران در این عرصه نتوانند بهترین و ارزشمندترین رمزارزها را برای سرمایه‌گذاری شناسایی کنند. توکن‌ها در این زمینه دردسرسازترین‌ها محسوب می‌شوند.

شیبا اینو که به اختصار به آن شیب هم می‌گویند یکی از همان رمزارزهایی است که نامش زیاد شنیده می‌شود اما عموما از ارزش آن اطلاعات کمی داریم.

سال گذشته، شیبا اینو با استقبال سرمایه‌گذاران در حوزه رمزارزها مواجه شد. براساس گزارش ماتلی فول، این رمزارز در سال 2021 بازگشت سرمایه 42 میلیون درصدی (42.000.000 درصد) داشت. اما اکنون ارزش این رمزارز نسبت به دوران اوج خود، کاهش 75 درصدی داشته‌ است.

بسیاری از سرمایه‌گذاران امیدوارند که شیبا اینو دوباره در سال 2022 به ارزش خود در سال گذشته برسد. حتی برخی امیدوارند که ارزش آن، امسال به 1 دلار برسد. این در حالی است که ارزش آن در عصر روز چهارشنبه 0.000034 دلار بود.

ریزش رمزارز شیبا اینو باعث شده خوشبینی‌ها نسبت به آن کمتر شود. اما واقعیت این است که کمتر چیزی می‌تواند به افزایش ارزش شیبا اینو کمک کند. به عبارت دیگر سرمایه‌گذاری روی بسیاری از دیگر رمزارزها می‌تواند نتیجه بهتری نسبت به شیبا اینو داشته باشد.

علیه شیبا اینو

رمزارز شیبا اینو از طریق قراردادهای هوشمند روی بستر بلاکچین اتریوم عمل می‌کند. این یعنی شیبا اینو برای خود بستر بلاکچین ندارد و به این ترتیب نمی‌تواند اکوسیستم خودش را ایجاد کند.

فقدان بلاکچین برای شیبا اینو نوعی محدودیت به شمار می‌آید که کاربرد آن را کاهش می‌دهد. به‌ویژه تاجران و بازرگانانی که سعی دارند از شیبا اینو برای پرداخت‌های خود استفاده کنند به دلیل همین محدودیت نمی‌توانند این کار را انجام دهند.

به این ترتیب می‌توان گفت چون شیبا اینو بستر ویژه خودش را ندارد، سرمایه‌گذاران سودی غیرفعال از آن به دست می‌آورند و به این ترتیب نمی‌توان الزاما به آینده آن خوشبین بود. همه این‌ها، آینده شیبا اینو را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد.