به گزارش اکوایران و به نقل از اقتصادنیوز ، هم اکنون بیت کوین با رشد 4.5 درصدی، حدود قیمت 40500 دلار معامله می شود. بیت کوین امروز نوسانات زیادی داشت. صبح امروز بیت کوین با یک جهش ناگهانی تا قیمت 41465 دلار هم بالا رفت. اما با همان شتابی که تا این قیمت بالا رفته بود، دوباره به سمت پایین برگشت و تا نزدیکی قیمت 39000 دلار هم کاهش یافت.

اما پس از آن دوباره گاوها بازار را در دست گرفتند و با شیب ملایم تر، قیمت را بالا آوردند. تا این لحظه هم همچنان خریداران دست برتر را در بازار دارند و قیمت بیت کوین تا 40500 دلار هم رشد کرده است.

نوسانات بالای امروز، ارزش معاملات را هم بالا برده است. در شبانه روز گذشته بیت کوین بیش از 35 میلیارد دلار معامله شده که این حجم از معامله معمولا در شرایطی رخ می دهد که بازار نوسانات زیادی داشته باشد.

ارزش بازار بیت کوین هم به 766 میلیارد دلار رسیده است. اما بازدهی هفتگی بیت کوین با وجود رشد امروز، همچنان منفی است و عدد منفی 3.5 درصد را نشان می دهد.

جهش 6 درصدی اتریوم

اتریوم هم امروز وضعیت خوبی دارد. رشد بیش از 6 درصدی، قیمت اتریوم را به حدود 2690 دلار رسانده و با این رشد قیمت، ارز دوم بازار یک محدوده مقاومتی مهم را به سمت بالا شکسته است. درصورت تثبیت اتریوم در این قیمت ها، می توان انتظار داشت که قیمت دوباره وارد یک فاز صعودی شود و به بالای 3000 دلار برسد.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته بیش از 15 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم به 321 میلیارد دلار رسیده است. بازدهی هفتگی اتریوم در حال حاضر حدود منفی دو درصد است.

«ویوز» دوباره پیشتاز شد

امروز دوباره آلت کوین ها هیجانی شده اند و معاملات آن ها با نوسانات زیاد در حال انجام است.  در فهرست 50 ارز برتر بازار، به جز دو مورد که منفی هستند، مابقی ارزها در محدوده مثبت معامله می شوند. منفی ترین ارز در این فهرست، THORChain است که اف 10 درصدی داشته. نکته قابل توجه اینجاست که در روزهای درجا زدن بیت کوین و آلت کوین ها، THORChain در بازار یکه تازی می کرد و هر روز رشدی قابل توجه را به ثبت می رساند، اما حالا که کل بازار مثبت شده، THORChain افت قیمت داشته است. ترا هم دیگر ارز منفی امروز است که حدود 1.5 درصد کاهش قیمت را نشان می دهد.

اما در میان نمادهای مثبت، بهترین وضعیت را «ویوز» دارد که 15 درصد رشد کرده. پس از آن، فانتوم با رشد 13 درصدی در رده دوم برترین ارزهای امروز است. The Graph نیز با رشد 12 درصدی، سومین نماد پربازده در فهرست 50 ارز برتر بازار است. این ارز همین امروز توانسته خودش را وارد فهرست 50 ارز برتر بازار کند و تا روز گذشته، جایی در این فهرست نداشت.

رشد 28 درصدی ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال هم اکنون با رشد 4 درصدی نسبت به روز گذشته، به عدد 1.79 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم رشد خوبی داشته و با افزایش 28 درصدی نسبت به روز گذشته، 94 میلیارد دلار بوده است. ارزش معاملات دیفای عدد 14 میلیارد دلار را نشان می دهد و ارزش معاملات استیبل کوین ها هم 79 میلیارد دلار است.