به گزارش اکوایران، شاخص نزدک امروز 3.33 درصد رشد کرد و ارزش ارزهای دیجیتال که همبستگی خود را به شاخص نزدک نشان داده است به دنبال آن  بیش از 5.5 درصد رشد کرد و افزایش یافت. ارزش بازار ارزهای دیجیتال به ۱.۲۷۳ تریلیون دلار رسیده است. تقاضای ارزهای دیجیتال در این مدت همبستگی خوبی با روند شاخص نزدک داشته است ولی در هفته گذشته علیرغم برآیند مثبت شاخص نزدک ارزهای دیجیتال کاهشی شدند. علت این امر افزایش ریسک قانون گذاری و تنظیم گرایی در بازار کریپتو بود که توسط بانک مرکزی انگلیس، دو تن از نمایندگان سنا و مقامات روسی در هفته گذشته مطرح شد و ریسک منفی حاکم بر بازار را افزایش داد ولی امروز ارزهای دیجیتال با بازگشایی بازارهای جهانی رشد خوبی کرده است.

بیت کوین به عنوان لیدر بازار در هفته گذشته نسبت به سایر رمز ارزها کاهش کمتری داشته است. ولی امروز رشد خوبی را  ثبت کرد و با فتح دو‌کانال در محدوده ۳۰۶۹۰ دلار معامله شد. بیت کوین مدتی است که در یک مثلث گرفتار شده و نتوانسته بود از سد ۳۰ هزار دلار عبور کند  از نظر تکنیکالی در صورتی که بیت کوین بتواند بالای محدوده ۳۰۲۰۰ تثبیت بشود میتوان در کوتاه مدت به پیشرفت بازار ارز های دیجیتال امید داشت.

قیمت اتریوم امروز با افزایش حدود ۶.۷۶ درصدی به ۱۹۰۵ دلار رسید و ارزش بازار اتریوم امروز افزایش یافت و معادل ۱۸.۱ درصد از ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال است.

بیشترین رشد ارزهای دیجیتال در میان ۵۰ نماد برتر،امروز متعلق به رمز ارز الروند است که با افزایش ۱۶.۵ درصدی در روز جاری رکورد دار است. 

با وجود نوسانات مثبت و منفی افق بلند مدتی برای ارزهای دیجیتال مبهم است. دود شدن۶۰ میلیارد دلار دارایی دارندگان ترا ترس را در بازار کریپتو افزایش داده و افزایش نرخ بهره بانک های مرکزی و قانونگذاری بر این بازار ریسک های آتی این بازار برآورد میشوند.