به گزارش اکوایران، طی چند هفته گذشته، اتریوم (ETH) علیرغم احساسات نزولی که سطح وسیعی از بازار ارزهای دیجیتال را فراگرفته، نشانه‌هایی از انعطاف‌پذیری نشان داده است. به نظر می‌رسد دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار به پایین‌ترین قیمت خود رسیده است و می‌تواند در آینده نزدیک برای بازگشت به بازار آماده شود.

اتریوم با قرار گرفتن در یک نقطه پایین، خود را به عنوان یک چشم‌انداز جذاب برای معامله‌گران ارزهای دیجیتال معرفی می‌کند. بازار اتریوم نسبتاً آرام بوده است و کاهش حجم آن یکی از مشخصه های تعیین‌کننده دوره‌های معاملاتی اخیر است. در حالی که کاهش حجم اغلب نشانه عدم علاقه سرمایه‌گذاران است، در مورد اتریوم، ممکن است نشان‌دهنده رشد آتی بازار و برگشت قیمت قریب‌الوقوع باشد.

در حال حاضر، اتریوم ETH بسیار کمتر از بالاترین رکورد خود در ماه می معامله می‌شود، اما توجه به این نکته مهم است که در حال حاضر از نظر بازدهی سالانه از بیت کوین بهتر است. حرکت بالقوه اتریوم به سمت 2000 دلار ممکن است به عوامل متعددی از جمله احساسات سرمایه‌گذار، روند بازار و تحولات در خود شبکه اتریوم بستگی داشته باشد.

شبکه اتریوم در حال حاضر درحال تجربۀ تغییرات قابل توجهی است که هدف آن افزایش مقیاس‌پذیری و امنیت این ارز دیجیتال است. این پروژه می‌تواند علاقه مجدد به اتریوم را افزایش دهد و به جهش قیمت آن به مرز 2000 دلار کمک کند.