به گزارش اکوایران، حجم معاملات بیت‌کوین طی 24 ساعت اخیر 12 میلیارد و 76 میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته، 78/. درصد (هفتاد و هشت صدم درصد) کاهش پیدا کرده است. 

همچنین قیمت اتریوم طی امروز شنبه از 1628 دلار و 11 سنت تا 1644 دلار و 63 سنت نوسان داشت. تغییر قیمت اتریوم طی 24 ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت این رمزارز حدود 13 دلار افزایش یافته است. 

حجم معاملات اتریوم طی 24 ساعت اخیر 3 میلیارد و 63 میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته، 75/. درصد (هفتاد و پنج صدم درصد) کاهش پیدا کرده است.

از سوی دیگر، رمزارزی با نام «سایبر» (Cyber) از «شبکه اجتماعی وب 3»  (Web3)شرکت CyberConnect، توجه علاقه‌مندان به بازار رمزارزها را به خود جلب کرده است. قیمت رمزارز سایبر که ارزش بازار آن به 113 میلیون دلار می‌رسد، طی یک هفته گذشته به بیش از دو برابر رسیده تا یکی از بزرگترین جهش‌های قیمت را در بازار کم‌تحرک رمزارزها داشته باشد.

همچنین در روز جمعه (10 شهریور)، حدود 225 میلیون دلار از رمزارز سایبر طی تنها 24 ساعت معامله شد که در مقایسه با ششم شهریور، حجم معاملات این رمزارز حدود 10 برابر افزایش یافته است. حجم معاملات رمزارز سایبر در ششم شهریور، 30 میلیون دلار بوده است.

با این حال، این نگرانی وجود دارد که سایبر نیز به سرنوشت شبکه اجتماعی غیرمتمرکز «فرند.تک» (Friend.Tech) دچار شود. پلتفرمی که به تازگی و تنها طی سه هفته، با کاهش درآمد 95 درصدی مواجه شد.