به گزارش اکوایران، قیمت دوج‌کوین در روز شنبه (18 فروردین) با رشد 7/5 درصدی به 0/186 دلار رسید که در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال که در همین روز 1/71 درصد رشد قیمت را تجربه کردند، شاهد بیشترین افزایش ارزش بوده است.

به نوشته کوین تلگراف، افزایش قیمت دوج‌کوین در 18 فروردین منعکس‌کننده ادامه جریان‌های صعودی در میان میم‌کوین‌ها و ریسک‌پذیری بالا در بین معامله‌گران است.

عکس 1

میم‌کوین‌ها در بازار کریپتو به عنوان سوداگرانه‌ترین سرمایه‌گذاری در نظر گرفته می‌شوند که علت اصلی آن به قیمت بسیار پایین یا کاربرد عملی آن‌ها مربوط می‌شود. این دیدگاه میم‌کوین‌ها را در اوج ریسک قرار می‌دهد که در تضاد با دارایی‌های امن سنتی است.

حمله نهنگ‌های دوج‎کوین

از سوی دیگر، داده‌های 24 ساعت اخیر نشان می‌دهد آدرس‌های شناسایی‌نشده کیف پول دیجیتال، بیش از 199 میلیون دوج‌کوین را از طریق دو معامله خریداری کرده‌اند. این میزان از خریداری دوج‌کوین باعث جلب توجه گسترده معامله‌گران رمزارز شد و همین امر، رشد قیمت میم‌کوین را به همراه داشت.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز شنبه (18 فروردین) از 67 هزار و 467 دلار تا 68 هزار و 295 دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت 11 شب به وقت ایران، نزدیک به 68 هزار دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود 100 دلار رشد داشته است. ارزش معاملات بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 20/17 میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته بیش از 2 درصد کاهش یافته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از 3 هزار و 307 دلار تا 3 هزار و 356 دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت 11 شب به وقت ایران، نزدیک به 3 هزار و 350 دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود 20 دلار افزایش یافته است. حجم معاملات این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 8/74 میلیارد دلار بوده و ارزش آن نسبت به یک هفته گذشته حدود 5 درصد کاهش یافته است.