به گزارش اکوایران، تحقیقات جدید نشان می‌دهد بهترین شیوه برای به دست آوردن پیش‌بینی‌های دقیق از چت جی‌پی‌تی (هوش مصنوعی مولد مشهور شرکت آمریکایی اوپن اِی‌آی) درباره آینده، درخواست از آن برای گفتن یک داستان بلند در آینده می‌تواند بهترین گزینه باشد.

به نوشته کوین‌ تلگراف، محققان یکصد دستور متفاوت را به این سیستم هوش مصنوعی ارائه دادند و آن را به دو بخش تقسیم کردند؛ پیش‌بینی‌های مستقیم (چه کسی جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد در سال 2025 را برنده می‌شود؟) و «داستان‌های آینده» مانند درخواست از چت جی‌پی‌تی برای نوشتن یک داستان درباره خانواده‌ای که در حال تماشای مراسم اسکار سال 2025 هستند و توصیف فضای مراسم در زمانی که برنده اسکار بهترین بازیگر مرد اعلام می‌شود.

در تئوری، این بدان معناست که اگر شما از این سیستم هوش مصنوعی درخواست کنید که یک گزارش خبری از بازار کریپتو برای سال 2025 آماده کند و به رشد قابل توجه قیمت بیت‌کوین در سال 2024 نیز توجه داشته باشد، این موضوع باعث می‌شود پیش‌بینی‌های دقیق‌تری از قیمت بیت‌کوین به دست آورید تا اینکه صرفا از چت جی‌پی‌تی بپرسید قیمت بیت‌کوین در سال 2025 را پیش‌بینی کند.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز دوشنبه (3 اردیبهشت) از 64 هزار و 527 دلار تا 66 هزار و 809 دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت 11 و نیم شب به وقت ایران، 64 هزار و 704 دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن بیش از 2 هزار دلار افزایش یافته است.

ارزش معاملات بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 27/56 میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته حدود 5 درصد بیشتر شده است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از 3 هزار و 130 دلار تا 3 هزار و 233 دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت 11 و نیم شب به وقت ایران، 3 هزار و 195 دلار معامله شده است.

تغییر قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود 50 دلار افزایش یافته است. حجم معاملات این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 11/69 میلیارد دلار بوده و ارزش آن نسبت به یک هفته قبل حدود 4 درصد رشد داشته است.