به گزارش اکوایران، بر اساس گزارش کمیسیون فدرال انتخابات (FEC)، کریس لارسن، یکی از بنیان‌گذاران و رئیس اجرایی ریپل، حدود یک میلیون و 755 هزار رمزارز ایکس‌آرپی به ارزش یک میلیون دلار در زمان اهدا، به کمپین انتخاباتی 2024 هریس کمک کرده است.

به نوشته کوین تلگراف، این کمک در تاریخ 14 آگوست (24 مرداد) به کمیته اقدام سیاسی (PAC) Future Forward که حامی هریس است، انجام شد. همان‌طور که خبرنگار فاکس بیزنس، النور ترت گزارش داده، این اولین کمک رمزارزی به کمپین هریس است.

در سپتامبر، سخنگوی Future Forward به کوین تلگراف اعلام کرد که به نمایندگی از کمپین هریس، کمک‌های رمزارزی دریافت می‌کند. تا اکتبر سال جاری میلادی، Future Forward بیش از 200 میلیون دلار کمک جمع‌آوری کرده است.

لارسن به همراه 87 مدیر اجرایی دیگر در نامه‌ای در سپتامبر حمایت خود را از هریس اعلام کردند و بر اطمینان خود از رهبری او در بخش کسب‌وکار و سابقه او در تشویق سرمایه‌گذاری در ایالات متحده تأکید کردند.

در همان ماه، گروه‌های مدافع صنعت رمزارز اعلام کردند که 100 هزار دلار برای تأثیرگذاری بر موضع هریس در سیاست دارایی‌های دیجیتال ایالات متحده جمع‌آوری کرده‌اند. هریس در پاسخ به این فشارها بیانیه‌ای صادر کرد که از نوآوری حمایت می‌کند، در حالیکه بر حفاظت از مصرف‌کنندگان و سرمایه‌گذاران تأکید دارد.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز شنبه (21 مهر) از 62 هزار و 486 دلار تا 63 هزار و 463 دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت 19:11 به وقت ایران، 63 هزار و 180 دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و این رمزارز با رشد حدود 900 دلاری همراه شده است.

ارزش معاملات بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 24/80 میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته قبل حدود 2 درصد رشد داشته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از 2 هزار و 434 دلار تا 2 هزار و 482 دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت 19:11 به وقت ایران، 2 هزار 475 دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و این رمزارز با رشد 30 دلاری روبه‌رو شده است.

ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار در 24 ساعت گذشته 12/01 میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته قبل حدود 2 درصد افزایش یافته است.