یک دیپلمات سابق گفت: توافق لبنان و اسرائیل بار را از دوش سربازان اسرائیلی برمیدارد و به آنها اجازه میدهد به خانه بروند.
به گزارش اکوایران به نقل از فرارو، نبیل خوری، دیپلمات سابق آمریکایی، در گفتگویی بیان کرده است: «توافق اسرائیل و لبنان برای اسرائیلیها سودآور است، اما برای لبنان بسیار خطرناک است.»
به نقل از الجزیره، این دیپلمات سابق در ادامه افزود: «در نهایت، فکر نمیکنم که این توافق به صلح منجر شود. این فقط فرمولی برای یک مبارزه بیپایان است. در درازمدت، حتی برای اسرائیل هم واقعا خوب نیست، اگرچه در حال حاضر احساس میکنند که دست بالا را دارند.»