به گزارش اکوایران به نقل از خبرآنلاین، پرس تیوی در گزارشی نوشت: ایران و ایالات متحده برای جلوگیری از حوادث نظامی، یک خط ارتباطی ویژه در تنگه هرمز ایجاد میکنند.