مقامهای اماراتی اعلام کردند هشدارهای منتشرشده درباره حمله موشکی ناشی از یک اختلال فنی بوده و بابت نگرانی ایجادشده برای شهروندان و ساکنان این کشور عذرخواهی کردند.
به گزارش همشهری آنلاین، مقامهای امارات متحده عربی با صدور اطلاعیهای اعلام کردند هشدارهای ارسالشده درباره حمله موشکی، در نتیجه یک اختلال فنی در سامانههای هشداردهنده صادر شده است.
در این اطلاعیه ضمن عذرخواهی از شهروندان و ساکنان امارات بابت نگرانی و سردرگمی ایجادشده، تأکید شده که هیچ تهدید امنیتی واقعی وجود نداشته و وضعیت در سراسر کشور عادی و تحت کنترل بوده است.