فرماندهی مرکزی نیروهای نظامی آمریکا - سنتکام شامگاه جمعه به بهانه نقض آتش‌بس، به چند نقطه در مناطق جنوبی ایران حمله کرد.

به گزارش اکوایران به نقل از  اطلاعات آنلاین، بر اساس آنچه منابع محلی تا این لحظه اعلام کرده‌اند، اصابت دو پرتابه به دکل مخابراتی پاسگاه دریابانی در روستای خرگی بندرعباس تایید شده است. در نتیجه این حمله، چند سرباز وظیفه زخمی شده‌اند. ضمن اینکه یک مقر متعلق به نیروی دریایی سپاه پاسداران در جزیره قشم هم هدف حمله هوایی قرار گرفت.

حوالی ساعت ۲۳:۲۵، سه پرتابه به پادگان امام علی(ع) و سه پرتابه دیگر هم به پایگاه شهید راهبر نیروی دریایی سپاه اصابت کرد. گفته می‌شود برخی از این حملات با استفاده از پهپادهای انتحاری انجام شده است.

سنتکام امروز صبح ویدئویی کوتاه از حمله به مناطقی از جنوب ایران را در صفحات رسمی خود در فضای مجازی منتشر کرد. ترامپ روز گذشته با انتشار پستی در تروث سوشال مدعی شده بود ایران با حمله به کشتی‌های تجاری در تنگه هرمز آتش‌بس را نقض کرده است.