به گزارش اکوایران، او به رغم اینکه منتخب مردم باشت و گچساران برای ورود به مجلس یازدهم بود اما نتوانست به مجلس فعلی راه یابد و اعتبارنامه وی از سوی نمایندگان مجلس رد شد.

رد اعتبارنامه تاجگردون در حالی رخ داد که به گفته خودش رکورددار رای منفی برای رد اعتبارنامه در ادوار مختلف مجلس بوده است. 

با این حال او ریاست کمیسیون برنامه و بودجه مجلس را در دوره نمایندگی خود بر عهده داشت. تاجگردون حالا از ناگفته‌هایی از رد اعتبارنامه خود دارد.

نماینده سابق گچساران حتی دل نوشته‌های خود را در قالب کتابی منتشر کرد که بعدها مجوز چاپ هم به او داده نشد تا اینکه این کتاب در فضای مجازی منتشر شد.  این نماینده ادوار مجلس عنوان کتابش را «تیک» انتخاب کرد؛ عنوان «تیک» اشاره «تایید» برای رفتن به مرحله بعد و مسئولیت‌های دیگر دارد. این ایده را یکی از دوستانش به او می‌دهد.

تاجگردون در این مصاحبه از ماجرای تصویب برجام در ۲۰ دقیقه و عدم پایبندی به توافق شبانه از سوی برخی نمایندگان می گوید. به گفته او نمایندگان عضو فراکسیون حداد عادل زیر توافق شبانه خود با علی لاریجانی زدند. 

وی به واسطه مسئولیت مهمش در مجلس، در جلسات مهم نیز حضور داشت. یکی از این جلسات مهم، شورای عالی هماهنگی سران قوا و تصمیم گیری در خصوص افزایش قیمت بنزین در آبانماه سال ۹۸ بود. 

او حتی از جلسه شورای عالی هماهنگی سران قوا بعد از اعتراضات بنزینی سال ۹۸ و درگیری‌های لفظی می‌گوید. در این گفت و گو به سناریوهای روی میز برای افزایش قیمت بنزین هم اشاره می‌شود.

بخش نخست گفت‌وگوی اکوایران با غلامرضا تاجگردون نماینده ادوار مجلس را ببینید.