به گزارش اکوایران، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل درباره این حادثه به ایسنا گفت: ریزش کوه در مسیر اردبیل - سرچم و واژگونی یک دستگاه اتوبوس، منجر به جان باختن سه نفر از هموطنان شد.

او تعداد مصدومان را ابتدا هفت نفر اعلام کرد اما دقایقی بعد خبرگزاری مهر به نقل از جمعیت هلال احمر تعداد مصدومان این حادثه را 10 نفر اعلام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در تشریح جزئیات حادثه به ایسنا گفت: پیرو گزارش دریافتی ساعت ۰۰:۳۹ بامداد دوشنبه ۱۹ دی از نیروی انتظامی مبنی بر انحراف و واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اثر ریزش کوه در کیلومتر ۴۳ جاده کوثر - سرچم (مابین تونل ۱۱ و ۱۲) چهار تیم عملیاتی از جمعیت هلال احمر شهرستان‌های کوثر و خلخال متشکل از ۱۱ نجاتگر با پنج دستگاه خودرو امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

حمید قویدل با بیان اینکه مصدومان دیگر حادثه توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافتند، افزود: دو نفر از افراد فوتی بعد از عملیات رهاسازی به عوامل نیروی انتظامی حاضر در صحنه تحویل و دو نفر از مصدومان حادثه نیز در حین انتقال به مرکز درمانی در مسیر به عوامل اتوبوس آمبولانس اورژانس تحویل داده شده است.

از بامداد روز گذشته (یکشنبه) مناطق مختلف استان اردبیل شاهد بارش برف و کولاک بوده و همچنین هواشناسی نسبت به سردتر شدن هوا و بارش برف و باران در چند استان تا پایان هفته هشدار داده است.