به گزارش اکوایران، قیمت دلار تهران امروز با ۷۰۰ تومان افزایش در محدوده ۲۹ هزار و ۷۰۰ تومان قرار گرفت و دلار هرات فاصله خود را با دلار تهران کمی افزایش داد و پایین نیمه کانال ۲۹ هزار تومانی متوقف شد.

دلار سلیمانیه موفق نشد خود را بالای مرز 30 هزار تومانی تثبیت کند ولی درهم در محدوده ۸ هزار و ۱۸۰تومان معامله شد که نرخ دلاری آن مرز ۳۰ هزار تومان را نشان می دهد.

روز قبل آمریکا پاسخ خودش را از طریق اتحادیه اروپا به ایران رساند ولی قیمت ها در بازار ارز در آخرین روز هفته افزایش یافت، عده ای علت افزایش قیمت ها را شایعاتی می دانند که درباره پاسخ آمریکا منتشر شده است ولی گروهی هم به نگرانی های اسرائیل و خودداری بایدن از گفتگوی تلفنی با یائیر لاپید نخست وزیر اسرائیل اشاره می کنند و می گویند احتمالا به زودی با حضور طرفین بازگشت به برجام اعلام می شود. برخی نیز بر مبنای یک تئوری توطئه می گویند قیمت ها را امروز بالا برده اند تا در قیمت های بالاتر پیش از توافق بفروشند.

قیمت سکه امامی در معاملات امروز به مرز ۱۴ میلیون تومانی رسید ولی ربع سکه نتوانست خودش را به محدوده ۵ میلیون تومان برساند و یک پله پایین تر در محدوده ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قرار گرفت. حباب طلای آب شده هم در معاملات امروز خودش را به بالای۲۰ میلیون تومان رساند که نسب به روز سه شنبه تقریبا دوبرابر شده است.