به گزارش اکوایران، بازار ارز از هفته گذشته وارد یک دامنه جدید شده و بین 29 هزار و 400 تا 29 هزار و 900 تومان بازی می‌کند. نه به اندازه‌ای انرژی در بازار وجود دارد که مرز 30 هزار  تومان را بشکند و بالا برود و نه از آن طرف بتواند از مرز حمایتی مهم 29 هزار و 350 تومان پایین بیاید. درواقع بازار ارز در این دامنه با خبر بالا و پایین می‌شود. خبرهای برجامی نقش اول را در نوسان این محدوده دارد.

روند بازار نیز بیشتر با دلار هرات حرکت می‌کند و با رسیدن دلار هرات به سطح حمایتی، خریداران بیشتر می‌شوند و دوباره به سقف می‌رسند و آنجا فروشنده می‌شوند. دیروز نرخ معاملات هرات تا محدوده حمایتی 29 هزار و 500 تومان پایین آمد اما دوباره با افزایش موجب شد تا دلار تهران که تا 29 و 600 تومان نزول کرده بود، صد تومان افزایش پیدا کند.

نرخ درهم امارات نیز 8130 تومان است که با ضرب این عدد در نرخ تبدیل درهم به دلار یعنی (3.67)، عدد 29 هزار و 830 تومان بدست می‌آید.

در سمت رسمی بازار، نرخ حواله دلار در سامانه نیما نسبت به هفته قبل تقریبا افزایش 400 تومانی داشته و به قولی به سمت 25 هزار تومان جهت گرفته است.

همچنان لیر ترکیه‌ در بازار مهم است. چرا که بار دیگر در برابر اسکناس آمریکایی در سرازیری قرار گرفته و طبق اظهارات معامله‌گران با کاهش ارزش لیر، خروج دلار از ایران به ترکیه بیشتر می‌شود و این می‌تواند موجب افزایش نرخ دلار در بازار داخلی شود.