به گزارش اکوایران، قیمت دلار صرافی ملی امروز تغییر خاصی را تجربه نکرده است و در محدوده ۲۶۶۳۵ تومان معامله شد. یورو نیز در محدوده قیمتی روز قبل خود در قیمت ۲۸۷۱۲ تومان روی تابلوی صرافی درج شد.

در بازار غیر رسمی معاملات درهم امروز دیرتر شروع شد به نظر می رسد معامله گران بزرگ بازار منتظر اعلام قیمت های تهران بودند.

روز قبل قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه ایران تصویب شد و ایران نیز در اقدامی متقابل ۲۰ دوربین و تجهیزات نظارتی آژانس را قطع کرد. معامله گران افزایشی  بازار غیر رسمی در واکنش به تنش های پیش آمده میان ایران و آژانس دست برتر را در معاملات امروز داشتند.

اونس جهانی طلا حوالی ۱۸۵۰ دلار نوسان میکند. در روز جمعه گزارش تورم ماه می آمریکا منتشر خواهد شد. نتیجه این گزارش بر سیاست های فدرال رزرو در جولای  اثر می‌گذارد ولی کماکان، مشکلات ناشی از جنگ روسیه و اوکراین در اقتصاد، افزایش هزینه استقراض از بانک ها، اختلالات عرضه و بالا بودن تورم از قیمت طلا حمایت میکند. 

علیرغم ثبات نسبی قیمت جهانی طلا، قیمت سکه امامی امروز افزایش یافت و در محدوده ۱۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان به فروش رسید و حباب سکه امامی بالای محدوده ۱۰ درصدی قرار گرفت. ربع سکه نیز امروز در محدوده ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.