به گزارش اکوایران و به نقل از اقتصادنیوز ، امروز قیمت بیت کوین با رشد حدود 4 درصدی نسبت به دیروز، در حوالی 20 هزار دلار قرار دارد. بیت کوین نفوذی ناموفق به کانال 20 هزار دلار داشت اما نتوانست در آن تثبیت شود.

قیمت بیت کوین مدتی است که در حال درجا زدن است و نوسانات شدیدی نداشته اما درصورتی که خریداران بتوانند نرخ را در کانال 20 هزار دلار تثبیت کنند، احتمال آغاز یک رشد وجود دارد.

امروز ارزش معاملات بیت کوین 33 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 383 میلیارد دلار است. با وجود رشد امروز، قیمت در مقیاس هفتگی همچنان با کاهش یک درصدی مواجه است.

به طور کلی بازار مدتی است که درجا می زند و برخی از فعالان بازار ارزهای دیجیتال در انتظار مشخص شدن تکلیف هستند تا بازار جهت نزولی یا صعودی بگیرد و پس از آن فعالیت خود را گسترش دهند. از آنجا که بازار مدتی تحرک خاصی نداشته، برخی از افراد ترجیح می دهند در چنین شرایطی دست به معامله نزنند تا تکلیف جهت بازار مشخص شود.

اتریوم 4 درصد رشد کرد

امروز اتریوم هم مثبت است. رشد اتریوم نیز مانند بیت کوین، در حدود 4 درصد قرار دارد. اتریوم با رشد امروز به نرخ 1340 دلار رسیده که در مقیاس هفتگی همچنان افت 2 درصدی مشاهده می شود.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته 10 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 165 میلیارد دلار است.

درمورد اتریوم گفته می شود که با توجه به سرعت بیشتری در افت و رشد نسبت به بیت کوین دارد، درصورت صعودی یا نزولی شدن بازار می تواند سود بیشتری به خریداران بدهد یا در مقابل، زیان بیشتری به آن ها وارد کند.

افت 7 درصدی ترا کلاسیک در روز مثبت بازار 

امروز اکثر آلت کوین ها مثبت هستند. در فهرست 50 ارز برتر بازار تنها ترا کلاسیک 7 درصد افت کرده و لئو کاهش قیمت 1 درصدی داشته است. مابقی آلت کوین ها امروز رشد کرده اند.

بیشترین رشد امروز برای الروند است که 8 درصد جهش داشته و کوانت نیز حدودا به همین میزان رشد کرده است. پالیگان و چین لینک هم نمادهای مثبت 7 درصدی امروز هستند.

اتم 6 درصد رشد قیمت داشته و مابقی ارزهای مثبت هم رشدی کمتر از 5 درصد دارند.

در مقیاس هفتگی کوانت با رشد 16 درصدی بیشترین میزان افزایش قیمت را نمایش می دهد. ترا کلاسیک هم 13 درصد رشد کرده است. اما در طرف مقابل، چیلیز با افت 16 درصدی بدترین عملکرد هفتگی را داشته است.

ارزش بازار به 958 میلیارد دلار رسید

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با رشد 3 درصدی به 958 میلیارد دلار رسیده است. ارزش معاملات هم 21 درصد رشد کرده و طی شبانه روز گذشته 57 میلیارد دلار معامله در بازار انجام شده است.

ارزش معاملات دیفای 4 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 52 میلیارد دلار معامله به ثبت رسیده است.