روح الله محسنی در گفت و گو با اکو ایران با اشاره به این که در قطعات جدید که قبور به صورت سه طبقه واگذار می شود، قبر طبقه پایین رایگان است؛ یاز بازماندگان پول قبر  گرفته نمی شود و تنها هزینه خدمات که  نزدیک یک تا یک میلیون و دویست هزار تومان است محاسبه می شود ،گفت :‌دو طبقه رویی هم امسال طبقه ای دو میلیون و پانصد هزار تومان است یعنی هر دو طبقه پنج میلیون تومان و این کف قیمت قبوری هست که در سازمان بهشت زهرا وجود دارد.

وی ادامه داد :‌ناحیه دو که از قطعه 200 تا 258 است، طبقه ای 14 میلیون و صد هزار تومان است؛ یعنی سه طبقه اش 42 میلیون و سیصد هزار تومان می شود.ناحیه یک که از قطعه یک تا 112 است، طبقه ای 25 میلیون تومان است؛ یعنی اگر یک قبر سه طبقه واگذار شود 75 میلیون تومان می شود. این کف و سقف قیمت قبور در سازمان بهشت زهراست.

محسنی درخصوص اختلاف قیمت ها قبور توضیح داد :‌بر اساس تکمیل بودن قطعات نرخ قبور تغییر می کند، در ناحیه یک همه قطعات تکمیل شده و حجم فضای سبزش زیاد است و موضوع خدمات شهریش سخت تر از قطعات دیگر است و لذا باید هزینه های دریافت قبورش هم بیشتر باشد.

وی در خصوص این که  مجوزدفن در قطعه هنرمندان با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر می شود گفت :‌ در این وزارت خانه واحدی است که مربوط به اموات هنرمند است و باید نامه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت دفن در قطعه 88 یعنی قطعه هنرمندان بیاورند. در قطعه نام آوران هم بایستی نامه از شهردار تهران یا رئیس شورای اسلامی شهر تهران و نهادهایی مثل کمیته ملی المپیک آورده شود.

به گفته وی در خاک سپاری در قطعات شهدا هم نیاز به مجوز دارد  و حتما باید نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران بیاورند. قطعات صالحین که مربوط به جانبازان و خانواده جانبازان و پدر و مادر و همسر و فرزندان شهداست نیز باید نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران گرفته شود.