ناصرامانی درخصوص اولویت هایی که در سال دوم شورای ششم شهر تهران دنبال خواهد کرد  به اکو ایران گفت : اولویت های من برای سال دوم شورای شهر تهران ، همان اولویت سال قبل است چون ما پیشرفتی نداشته ایم. آلودگی هوای تهران، حمل و نقل عمومی، بافت فرسوده سه اولویت اصلی مردم و شهرداری بوده اند  که درخصوص این که این موضوعات سه چالش  اصلی شهر است همه اتفاق نظر دارند.  اگر ما یک سال اول را نگاه کنیم در این سه حوزه پیشرفت چندانی نداشته ایم و درجا زده ایم بنابراین  سال آینده هم همچنان اولویت من پیگیری این سه موضوع  است .

وی ادامه داد : به نظر من از این پس گزارش های نظارتی شورای شهر   جای تذکرات را خواهد گرفت. وقتی من گزارش یک ساله شورا را نگاه می کنم فقط یک گزارش نظارتی در شورا قرائت شد که آن هم گزارش کمیسیون حمل و نقل در مورد  بحث میدان امام حسین و خیابان 17 شهریور بود. غیر از گزارشات خزانه دار که تا به حال سه بار گزارش خوانده شده است، یک بار اواخر سال گذشته و دو بار هم امسال، ما هیچ گزارش نظارتی از شورا نداشته ایم.

امانی اظهار امیدواری کرد:  از این به بعد شاهد گزارش های نظارتی شورا در صحن علنی باشیم. آقای چمران هم در صحبت های جلسه قبلش از کمیسیون برنامه و بودجه خواست که گزارش پیشرفت پروژه های شهرداری را به صحن شورا بیاورد و بگویند از نظر درصد پیشرفت عمرانی، فیزیکی، نقدی، درچه مرحله ای هستند ،امیدارویم از امروز که وارد سال دوم شورا شده ایم شاهد گزارش های از این دست که نظارتی است باشیم.