کمپانی هیلتی طیف گسترده‌ای از محصولات ساختمانی را پوشش می‌دهد و در رقابت با دیگر برندهای جهانی بدون شک جزء اولین‌ها است و به هیچ برندی قابل‌قیاس نیست.

همان‌طور که می‌دانید محصولات هیلتی حرف اول را در بازار می‌زنند و برای خرید محصولات هیلتی لازم است از نمایندگی هیلتی در ایران، نمایندگی هیلتی در تهران یا نمایندگی هیلتی در اصفهان آن‌ها را خریداری کنید. تیک سازه به‌صورت تخصصی انواع محصولات هیلتی از جمله انواع چسب کاشت میلگرد هیلتی را به ایران وارد می‌کند.

مجموعه‌ی تیک سازه در شهرهای مختلف ایران از جمله تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، کرج و... مراکز فروش فعال دارد و انواع چسب‌های کاشت میلگرد از جمله چسب هیلتی RE 500 V3، چسب هیلتی HY 200 R، چسب هیلتی RE 100 و... را می‌توانید باقیمت وارداتی از تیک سازه خریداری کنید.

قدرت محصولات برند هیلتی بی‌نظیر است و مهندسان پروژه‌های اجرایی برای انواع سازه‌های حساس و سنگین بی‌شک از چسب‌های کاشت میلگرد هیلتی استفاده می‌کنند، به همین دلیل است که چسب‌های هیلتی شاید در نگاه اول از نظر اقتصادی به‌صرفه نباشند، اما باتوجه‌به قدرت و عملکرد بالایی که این چسب‌ها دارند، بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند.

جهت خرید انواع محصولات هیلتی از نمایندگی هیلتی در ایران، باقیمت وارداتی از طریق راه‌های زیر با واردکننده‌ی محصولات هیلتی در ارتباط باشید.

09202752500

tiksaze

نمایندگی هیلتی در ایران :

پُر کاربردترین ابزارآلاتی که در صنعت همواره به آن نیاز است، دریل‌ها هستند. دریل‌ها وسیله‌هایی برقی یا دستی هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید سطوح مختلفی مانند بتن، فلز، سنگ و... را سوراخ کنید. دریل‌ها همچنین مته‌هایی دارند که به سر دریل متصل می‌شوند و در سایزهای مختلفی در بازار موجود هستند. درحال حاضر بهترین مته‌ها و دریل‌های موجود در بازار، محصولات هیلتی هستند که که نسبت به ابزارهای مشابه از پرفروش‌ترین ابزارهای بازار هستند.

جهت خرید انواع ابزارآلات هیلتی باقیمت وارداتی با نمایندگی هیلتی در ایران در ارتباط باشید.

نمایندگی هیلتی در تهران :

شما می‌توانید انواع محصولات هیلتی را در جدول زیر مشاهده کنید و با مراجعه به سایت تیک سازه از قیمت آپدیت آن‌ها مطلع شوید. جهت خرید محصولات هیلتی باید با نمایندگی HILTI در تهران در ارتباط باشید تا بتوانید محصولات هیلتی را بدون واسطه و با نازل‌ترین قیمت، خریداری کنید.

جدول محصولات هیلتی:

جدول

برند هیلتی محصولات ساختمانی زیادی را در زمینه‌ی مقاوم‌سازی پوشش می‌دهد، به همین دلیل است که محصولات این برند طرفداران زیادی در این کره‌ی خاکی پیدا کرده است.

نمایندگی هیلتی در اصفهان :

شما می‎‌توانید با شناخت نمایندگی‌های هیلتی و واردکننده‌های هیلتی، انواع محصولات این برند را با نازل‌ترین قیمت خریداری کنید. تیک سازه به‌عنوان واردکننده‌ی تخصصی محصولات هیلتی، انواع چسب‌ها و ابزارآلات برقی را با کمترین میزان حاشیه سود و باقیمتی مناسب به شما خریداران محترم عرضه می‌کند. همان‌طور که می‌دانید هیلتی هر چیزی که مربوط به ساخت‌وساز باشد را ساپورت می‌کند و در زمینه‌ی ابزارآلات ساختمانی همچون ابزارهای بی‌سیم، ابزارهای حفاری، ابزارهای اسکنر و اندازه‌گیری و... تبحر خاصی دارد و تمایل بیشتری به تولید آن‌ها دارد.

محصولات هیلتی :

شاید در ابتدا تصور شما هم از برند هیلتی این باشد که این برند از ابتدا یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌ها در جهان بوده است، اما این‌گونه نیست!

"هیلتی" ابتدا به‌عنوان یک شرکت کوچک خانوادگی شروع به کار کرد و نام هیلتی برگرفته از نام خانوادگی دو برادر به نام‌های مارتین هیلتی و یوجین هیلتی است. شرکت هیلتی ابتدا در شهر لیختن‌اشتاین تأسیس شد، سپس با اولین اختراع مارتین هیلتی که دستگاه میخکوب بوده، رشد چشمگیر این شرکت آغاز شد و توانست در کشور آلمان خط تولید خود را راه‌اندازی کند، شاید به همین دلیل است که برند هیلتی را آلمانی خطاب می‌کنند.

برند هیلتی علاوه بر ابزارآلات ساختمانی مانند دریل، کرگیر، بتن‌کن و مته؛ به تولید انواع چسب‌های هیلتی به همراه گان تزریق آن مشغول است.

از چسب‌های پرچمدار هیلتی می‌توان به چسب‌های زیر اشاره کرد:

- چسب هیلتی HILTI RE500 V3

- چسب هیلتی HILTI HY200 A

- چسب هیلتی HILTI RE 100

- چسب هیلتی HILTI RE 10

چسب‌های بالا جزء بهترین چسب‌‎های هیلتی در زمینه‌ی کاشت میلگرد و کاشت بولت هستند و بهترین گان تزریق هیلتی نیز گان تزریق چسب هیلتی HDM 500 است.

همچنین دو گروه چسب‌های زیر جزء پرفروش‌ترین چسب‌های بازار هستند و همه‌ی مهندسان و مجریان اجرایی این دو گروه از چسب‌های هیلتی را می‌شناسند.

1. چسب کاشت میلگرد هیلتی HILTI RE 500

2. چسب کاشت میلگرد هیلتی HILTI HY 200

شما می‌توانید انواع چسب‌های هیلتی را باقیمت وارداتی از نمایندگی هیلتی در ایران خریداری کنید.

هیلتی2

خرید چسب کاشت میلگرد هیلتی از نمایندگی HILTI  :

 چسب کاشت میلگرد از پارامترهای مهم در زمینه‌ی اجرای کاشت انواع آرماتور و میلگرد است، زیرا هرگونه سهل‌انگاری در انتخاب چسب کاشت میلگرد موجب بروز خسارت‌های جانی و مالی جبران‌ناپذیری می‌شود. به همین دلیل انتخاب چسب مناسب امری حیاتی است.

بهترین چسب‌های کاشت میلگرد که برای سازه‌های حساس و سنگین قابل‌استفاده است، چسب‌های کاشت میلگرد هیلتی است. یکی از چسب‌های قدرتمند هیلتی در زمینه‌ی کاشت میلگرد چسب هیلتی HY 200 A است.

چسب کاشت میلگرد هیلتی HILTI HY 200 A :

چسب هیلتی HY 200 A از یکی از چسب‌های کاشت میلگرد دوجزئی زمان‌گیرش بسیار سریع است. این اپوکسی به دلیل مقاومت کششی بالایی که دارد قابلیت کاشت در مناطق لرزه‌خیز را دارد و می‌توان از آن در انواع بتن‌های بدون ترک و ترک‌دار استفاده کرد. چسب کاشت بولت هیلتی HY 200 A نسبت به گردوغبار حساس نیست و می‌توان بدون تمیزکردن حفره‌ها، اقدام به کاشت کرد، این ویژگی موجب می‌شود تا پروژه‌ی شما در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

چسب کاشت آرماتور هیلتی HY 200 A قابلیت استفاده در محیط‌های مرطوب یا مملو از آب را دارد و همچنین این چسب دارای بیشترین مقاومت در برابر محیط‌های شیمیایی و خورنده است.

هیلتی3

خرید محصولات هیلتی :

جهت خرید محصولات هیلتی با استفاده از تلفن همراه هوشمند خود در نسخه‌های اندروید یا آی‌اواس و همچنین با استفاده از رایانه در نسخه‌های دسکتاپ می‌توانید پس از متصل شدن به اینترنت، وارد سایت تیک سازه شوید و خرید خود را انجام دهید.

09202752500

tiksaze

نمایندگی فروش محصولات هیلتی :

تیک سازه علاوه بر اخذ نمایندگی در سراسر کشور، در شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام تیک سازه، یوتیوب تیک سازه، تلگرام تیک سازه، آپارات تیک سازه و... نیز فعالیت دارد.

تیک سازه در شهرهای مختلف ایران: تهران، کرج، مشهد، اصفهان، کیش، قشم، بندرعباس، تبریز، ارومیه، مازندران، گیلان، رشت، ساری، آمل، آستارا، شیراز، چهار‌محال‌وبختیاری، عسلویه، شمال، کرمانشاه، یزد، قم، همدان، زاهدان، بوشهر، زنجان، بروجن، قزوین، خرم‌آباد، بیرجند، سمنان، کرمان، اردبیل، بجنورد، گرگان، خارک، اهواز، چابهار، سنندج، اراک، ایلام، یاسوج و... نمایندگی فروش محصولات هیلتی را ندارد.

09202752500

tiksaze

قیمت محصولات هیلتی :

جهت اطلاع از قیمت محصولات هیلتی می‌توانید به سایت تیک سازه مراجعه فرمایید و یا با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید، همچنین توجه داشته باشید که قیمت محصولات هیلتی تحت‌تأثیر نرخ ارز متغیر است و نمی‌توان قیمت ثابتی در نظر گرفت؛ برای اطلاع از قیمت آپدیت محصولات هیلتی باید روزانه استعلام بگیرید.

09202752500

tiksaze