ارزهای دیجیتال دارایی‌های دیجیتالی هستند که می‌توانید آنها را بخرید، بفروشید، خرج کنید و در صرافی‌ها از قیمت لحظه ای ارز دیجیتال مطلع شوید و معامله کنید. قبل از شروع، مطمئن شوید که خطرات، نوسانات قیمت لحظه ای ارز دیجیتال، نحوه شناسایی کلاهبرداری‌ها و نحوه انتخاب ارز دیجیتال را برای خرید درک کرده‌اید.

با وجود تقریباً 16000 دارایی دیجیتال در حال حاضر، با توجه به تغییر قیمت لحظه ای ارز دیجیتال دانستن اینکه در کدام ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنید می‌تواند چالش برانگیز باشد. در نهایت، بیشتر و بیشتر سرمایه ‌گذاران ارزهای دیجیتال به دنبال این هستند که چیز بزرگ بعدی را با امید به دست آوردن بازدهی کلان بدست آورند.

به طور کلی، ارزهای دیجیتال در سال 2021 سرمایه‌ی قابل توجهی را ایجاد کردند که به تقویت یک استدلال قوی برای گنجاندن آنها در نمونه کار‌های سرمایه گذاران مقاوم تر در برابر ریسک کمک کرد. در مجموع، این طبقه دارایی سال 2021 را با ارزش بازار ترکیبی کمی بیش از 800 میلیارد دلار آغاز کرد. تا سال 2022، این رقم تقریباً سه برابر شد و به 2.25 تریلیون دلار رسید.

چند پیش بینی برای ارز دیجیتال Dogecoin در سال 2022

افزایش سالانه 3500 درصدی قیمت لحظه ای دوج کوین برای تبدیل آن به یکی از بهترین رمزارزهای سال 2021 کافی نبود.قیمت لحظه ای دوج کوین در 8 مه به بالاترین حد خود رسید، پس از آن ارزش خود را از دست داد و از آن زمان برای به دست آوردن شتاب تلاش کرده است. آیا دوج کوین می‌تواند ارز مورد علاقه ارزهای دیجیتال در سال 2022 باقی بماند؟

تغییر چهره‌ی دوج کوین !!!

تیم پشتیبانی دوج کوین یک "نقشه راه" را در پایان دسامبر منتشر کرد. برخی از عناصر مهم در طرح جدید به شرح زیر است:

طراحی مجدد وب سایت Dogecoin.com که شامل یک لیست کامل از سوالات متداول دوج کوین است که دوج پدیا نامیده می‌شود.ایجاد یک استاندارد فنی جدید دوج کوین این کار برای توسعه دهندگان جدید کار با دوج کوین  را آسان تر می‌کند.

بنیاد GigaWallet از خرده‌فروشان و صرافی‌ها می‌خواهد که بتوانند دوج کوین را بدون هیچ مشکلی ادغام کنند. نکته اصلی این است که هر چه دوج کوین مفیدتر باشد، افراد بیشتری از آن استفاده خواهند کرد. و هرچه افراد بیشتری از آن استفاده کنند، احتمال اینکه ارزش  قیمت لحظه ای دوج کوین بیشتر شود و به یک ارز جهانی تبدیل شود، بیشتر می‌شود.

توییت های ایلان ماسک

ایلان ماسک خود خوانده به‌ طور مداوم دوج کوین  را در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرده است. بعید است که این میلیاردر در سال آینده توئیت در مورد سکه حیوان خانگی خود را متوقف کند. او فکر می‌کند که دوج کوین رمزنگاری مردم است و خرج کردن دوج کوین راحت‌تر از بیت‌کوین است.

توییت‌های ایلان ماسک عامل اصلی موفقیت و بیشتر شدن ارزش و قیمت لحظه ای دوج کوین بوده است. ایلان ماسک حتی در حضور خود در Saturday Night Live به دوج کوین اشاره کرد - بخش بزرگی از دلیل افزایش قیمت لحظه ای دوج کوین در ماه می.

قیمت لحظه ای

برخورد معامله گران با ارز دیجیتال دوج کوین

طبق گزارش Cryptwerk، در حال حاضر حدود 2000 معامله‌گر دوج کوین را قبول دارند در حالی که تقریباً در نظر سنجی‌ها حدود 7700 تریدر بیت کوین را قبول دارند. تسلا در ماه دسامبر اعلام کرد که دوج کوین را برای پرداخت کالا می‌پذیرد. AMC Theatres که در پایان سال 2021 پرداخت را با تعداد معدودی از ارزهای دیجیتال آغاز کرد، می‌گوید که درها را برای پرداخت‌های دوج کوین  و شیبا اینو در حدود مارس 2022 باز خواهد کرد.

تابستان گذشته، یک میلیاردر دیگر از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال، مارک کوبان، توییت کرد که دوج کوین راه مردم برای پرداخت است. او گفت که مردم هزاران دلار دوج کوین در فروشگاه دالاس ماوریکس خرج می‌کنند. برخلاف بیت‌کوین، که مردم تمایل دارند آن را به امید افزایش ارزش آن نگه دارند، کوبان می‌گوید مردم راحت‌تر دوج کوین خود را خرج می‌کنند. دوج کوین همچنین از اکثر صرافی‌های ارزهای دیجیتال برتر در دسترس است.

تا به اینجا متوجه شدیم که دوج کوین می‌تواند یکی ارز‌هایی باشد که در سال 2022 بسیار کارامد باشد و به مرور شاهد افزایش قیمت لحظه ای دوج کوین در2022 باشیم.

در  ادامه این مقاله، ما به بررسی پنج  بهترین ارز دیجیتال جدید برای خرید در سال 2022 می‌پردازیم، همراه با یک مرور کلی از اینکه چگونه می‌توانید دارایی‌های دیجیتال خود را برای سرمایه‌گذاری پیدا کنید.

همچنین برای مشاهده قیمت لحظه ای ارز دیجیتال دوج کوین وارد صفحه : https://bitmino.com/coins/dogecoin/ شوید

فهرست بهترین ارزهای دیجیتال جدید برای خرید در سال 2022 

در موارد زیر یک مرور سریع از پنج بهترین ارز دیجیتال جدید برای خرید در سال 2022 را مشاهده خواهید کرد.

Luckyblock - به طور کلی بهترین ارز دیجیتال برای خرید در سال 2022

Shiba Inu - یکی از بهترین ارزهای دیجیتال با عملکرد سال

Terra - عادت به عملکرد بهتر در بازارهای خرسی دارد

Yearn.finance - حرکت صعودی قوی و پیشرفت در سال 2022

PancakeSwap - پلتفرم تبادل غیرمتمرکز عظیمی که در حال رشد است

Luckyblock - به طور کلی بهترین ارز دیجیتال برای خرید در سال 2022

ارز دیجیتال Luckyblock به طور کلی بهترین عملکرد برای خرید در سال 2022 را از خود نشان می‌دهد و پتانسیل این وجود دارد که قیمت لحظه ای ارز دیجیتال Luckyblock در 2022 اقزایش پیدا کند. به طور خلاصه، این پروژه دارایی دیجیتال به دنبال ایجاد انقلابی در صنعت جهانی بخت آزمایی است.

پروتکل این کار را با تمرکززدایی فرآیند قرعه کشی از طریق فناوری بلاک چین انجام می‌دهد. مفهوم اصلی در اینجا این است که هر کسی می‌تواند بازی‌های بخت آزمایی را به راحتی در خانه بدون نیاز به گذراندن یک عملیات متمرکز انجام دهد.

Shiba Inu - یکی از بهترین ارزهای دیجیتال با عملکرد سال

ظهور شیبا اینو که در آگوست 2020 راه اندازی شد، در چنین مدت زمان کوتاهی چیز عجیبی نیست. طبق گفته‌های Coinmarketcap، قیمت لحظه ای ارز دیجیتال شیبا اینو در پایان سال 2021 0.000000000078 دلار بود.

در نوامبر 2021 قیمت لحظه ای ارز دیجیتال شیبا اینو به 0.0000312 دلار رسید. این بدان معناست که در کمتر از 12 ماه معامله، شیبا اینو نزدیک به 40 میلیون درصد سود داشته است.

Terra - عملکرد بهتر در بازارهای خرسی 

هنگام فکر کردن به بهترین ارزهای دیجیتال جدید برای خرید در سال 2022 مهم است که تعدادی از پروژه‌ها را در نظر بگیرید که عملکرده مناسبی را در برابر بازارهای نزولی ارائه می‌دهند.

به هر حال، وقتی بیت کوین سقوط می‌کند، معمولاً روند بازار را با خود به پایین می‌شد و باعث کاهش قیمت لحظه ای از دیجیتال می‌شود. با این اوصاف، تعدادی از دارایی‌های دیجیتالی عادت به عملکرد بهتر از بازارهای نزولی دارند. یکی از آنها Terra و توکن LUNA آن است.

Yearn.finance – روند صعودی قوی تا سال 2022

پروژه دیگری که باید برای سبد دارایی‌های دیجیتال خود در نظر بگیرید، Yearn.finance است. که با حرکت صعودی قوی به سال 2022 نزدیک می‌شود. در واقع، و همانطور که در بالا ذکر شد، در حالی که بیت کوین در هفته گذشته تقریباً راکد مانده است، قیمت لحظه ای ارز دیجیتال Yearn.finance در مدت مشابه بیش از 86 درصد افزایش یافته است. در طول سال 2021، بازدهی حتی برای حامیان اولیه این پروژه غیرمتمرکز مطلوب تر بوده است.

ارز دیجیتال PancakeSwap 

ارز دیجیتال بعدی که باید در سال 2022 به آن توجه کرد PancakeSwap است. به زبان ساده، PancakeSwap یک صرافی غیرمتمرکز است که در اواخر سال 2020 راه اندازی شد. این صرافی به کاربران اجازه می‌دهد تا توکن‌های دیجیتال را بدون مراجعه به شخص ثالث خریداری و بفروشند. در کل قیمت لحظه ای ارز دیجیتال PancakeSwap به صورت تصاعدی در حال افزایش است.

منبع: سایت بیتمینو