پس همه به روش های مختلف کاهش وزن توجه دارند. هرچه روش ها لوکستر، جذابتر. برای همین دستگاه های ورزشی لوکس یا لاکچری مثل تردمیل یا اسکی فضایی طرفدارهای زیادی دارد.

اگر شما هم برای لاغر شدن انواع و اقسام رژیم ها را گرفتید، تا انتهای نوشته پیش رو با پیلتن شاپ همراه باشید. شاید روش خوبی برای درمان چاقی شما داشته باشیم. با هم ببینیم که آیا لاغری با استفاده از تردمیل امکان پذیر است؟

تردمیل چیست و چه کاری انجام می دهد؟

به زبان ساده تردمیل یک دستگاه ورزشی است. این دستگاه طراحی شده تا به شما امکان پیاده روی بدهد. شما می توانید با آن داخل محیط بسته، مثل خانه یا باشگاه پیاده روی طولانی انجام دهید. حتی قابلیت تنظیم سرعت و شیب پیاده روی هم در دسترس شماست تا مطابق سلیقه خود عمل کنید.

خیلی از تردمیل ها کالری که موقع پیاده روی یا دویدن از دست می دهید را محاسبه می کنند. روی صفحه نمایشگر آن ها مدتی که ورزش کردید و مقدار کالری از دست رفته نمایش داده می شود. چون تردمیل ها از نظر آپشن و قدرت تحمل وزن با هم متفاوتند برای خرید تردمیل دلخواه تان پیش از خرید آپشن ها را بررسی کنید.

خب تا اینجا فهمیدیم، کار اصلی تردمیل سوزاندن کالری با پیاده روی است! هرچند می توانید با بالا بردن سرعت بدوید و کالری بیشتری بسوزانید.

چند مدل تردمیل وجود دارد؟

تردمیل2

معمولا دو دسته اصلی در نظر گرفته شده است، تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی.

* تردمیل خانگی چیست؟

تردمیل خانگی برای افرادی طراحی شده که می خواهند در منزل پیاده روی کنند. طی سال های کرونا تعطیلی باشگاه ها و سالن های ورزشی باعث شد طرفداران تردمیل خانگی چند برابر شوند. مزیت خرید تردمیل خانگی این است که همه افراد خانواده می توانند بدون حضور داخل باشگاه از آن استفاده کنند.

* تردمیل باشگاهی چیست؟

تردمیل باشگاهی برای استفاده داخل سالن های ورزشی ست. قطعا مدل های باشگاهی حرفه ای تر از مدل های خانگی هستند. تعداد آپشن های بالاتری هم دارند چون باید خواسته ورزشکاران مختلف را جواب بدهند.

دسته بندی های دیگری نیز برای تردمیل می توان در نظر گرفت: به طور مثال تردمیل آبی، تردمیل سگ و یا تردمیل مخصوص بانوان که با مراجعه به سایت پیلتن شاپ، اولین مرجع تخصصی فروش انواع لوازم ورزشی از جمله تردمیل ، می توانید با انواع این محصول آشنا شده و مناسب ترین مدل را خریداری کنید.

آیا لاغری با استفاده از تردمیل امکان پذیر است؟

تردمیل

هر کس از خرید تردمیل هدف هایی دارد. خیلی از خریداران چون کالای لوکس و چشمگیری است آن را می خرند اما بیشترین هدف خریداران تردمیل، ورزش و سوزاندن چربی اضافه است.

هر کس با یک نگاه اجمالی متوجه می شود استفاده از تردمیل راه خوبی برای از دست دادن چربی اضافه بدن می باشد اما قطعا مواردی مثل برنامه استفاده، تداوم پیاده روی با آن، رژیم غذایی و ... هم تاثیر گذارند.

اگر دنبال لاغری با تردمیل هستید، حتما برنامه ریزی و استفاده مداوم از دستگاه تردمیل به شما کمک می کند اما سوی دیگر ماجرا تعادل میزان غذا و کالری دریافتی شماست.

میزان کالری سوزی با تردمیل چقدر است؟

لاغر شدن با تردمیل یکی از راه های متداول لاغری می باشد. این موضوع به سه عامل بستگی دارد. 1) وزن شخص 2) سرعت 3) شیب

هرچه سرعت و شیب بیشتر شود کالری سوزی بیشتر می شود. با استفاده مداوم از یک تنظیمات خاص روی تردمیل بدن شما عادت می کند و کالری کمتری از دست می دهد. اما با تغییرات متناسب طی زمان، می توانید تاثیر بیشتری بگیرید.

در جدول پیش رو مثال هایی از میزان کالری سوزی برای شما آورده شده. ارقام برای افرادی که وزن متناسب دارند محاسبه شده است.

تردمیل4

همانطور که مشاهده می کنید بیشترین میزان کالری سوزی زمانی اتفاق می افتد که بالاترین شیب با سرعت بالاتر همزمان باشد.

شما هم می توانید با الهام گیری از جدول بالا برنامه لاغری خود را بچینید و به طور روزانه آن را اجرا نمایید.

از کجا تردمیل مناسبی خریداری کنیم؟

انواع تردمیل از نظر قدرت تحمل وزن و آپشن های در دسترس متفاوت هستند. پس چون می خواهید با استفاده از تردمیل لاغر شوید به میزان قدرت تحمل وزن آن توجه داشته باشید. داشتن صفحه نمایشگر لمسی و یا دکمه ای روی قیمت تردمیل تاثیر گذار است. علی الخصوص توجه نمایید این یک دستگاه وارداتی ست پس عرضه با قیمت های مختلف برای فروشندگان امکان پذیر است.

بهترین روش خرید از فروشندگان معتبر می باشد. سابقه فروش فروشندگان نشانه خوبی برای انتخاب است. پیلتن شاپ با 11 سال سابقه بهترین قیمت تردمیل را پیشنهاد می کند تا برای هر کالا مبلغ اضافه پرداخت نکرده و همچنین بهترین کالا را دریافت کنید.

پیلتن شاپ اولین مرجع تخصصی فروش انواع تجهیزات ورزشی از جمله انواع تردمیل با کیفیت بالا می باشد و امکان خرید اقساطی تردمیل را نیز برایتان فراهم کرده است. همچنین می توانید تردمیل مورد نظر خود را پس از تست رایگان در شوروم پیلتن شاپ به صورت حضوری نیز خریداری کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره 02193111030 با کارشناسان پیلتن در ارتباط باشید.

آدرس شوروم: تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، انتهای خیابان 35، پلاک 1/32