هتل های رامسر تنوع زیادی دارند هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ خدمات! در این مقاله از سفرمارکت قصد داریم تا به معرفی مقرون به صرفه‌ترین آن‌ها بپردازیم تا در صورت خرید بلیط هواپیما رامسر بتوانید از قبل محل اقامت خود را بسته به بودجه‌تان انتخاب کنید. در ادامه همراه ما باشید تا با هتل های قیمت مناسب رامسر آشنا شوید.

هتل آپارتمان نیستان

این هتل آپارتمان در بهترین مناطق شهر یعنی چهارصددستگاه تاسیس شده است و از بام آنجا می‌توان چشم‌انداز دریا، کوه و شهر را دید. نظافت خوب و دسترسی عالی هتل آپارتمان نیستان باعث شده تا مورد استقبال مسافران زیادی قرار گیرد و تجربه خوبی از اقامت را تقدیمشان کند. از جمله امکانات این مجتمع اقامتی ۳ طبقه می‌توان به روم سرویس، لباسشویی، صندوق امانات، پارکینگ، کافی شاپ و رستوران اشاره کرد.

همچنین اتاق‌های هتل دارای امکانات خوبی مانند سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه، یخچال و غیره‌اند که همه روزه توسط پرسنل خانه‌داری چک می‌شوند. بد نیست بدانید که کافی شاپ و رستوران هتل آپارتمان نیستان در طبقه آخر قرار گرفته و یک دید عالی به کل شهر دارد. به همین دلیل می‌توانید در فضایی جذاب نشسته و خود را به یک فنجان قهوه لذیذ مهمان کرد. 

آدرس هتل آپارتمان نیستان: بلوار معلم، چهارصد دستگاه، خیابان یاسمن ۱۱

نیستان

هتل آپارتمان لیان رامسر

یکی دیگر از مقرون به صرفه‌ترین هتل های رامسر هتل آپارتمان لیان است که رتبه قابل قبولی از نظر مسافران در وب سایت‌های مختلف دارد. این مجتمع اقامتی ۲ طبقه فاصله کمی با ساحل دارد و در سال ۱۳۸۸ تاسیس شده است. هتل آپارتمان لیان رامسر ۱۲ اتاق دارد که و در سال ۱۳۹۷ بازسازی شده است.

اکثر اتاق‌های این هتل ۳ الی ۵ نفر ظرفیت دارند و به خوبی به طور روزانه نظافت می‌شوند. از جمله امکانات هتل آپارتمان لیان رامسر می‌توان به پارکینگ سرپوشیده، خدمات تهیه بلیط، اینترنت نامحدود و غیره اشاره کرد. این هتل دسترسی خوبی به جاذبه های گردشگری رامسر دارد و طی مدت زمان کمی می‌توانید خود را به تله کابین رامسر برسید.

آدرس هتل آپارتمان لیان : بلوار معلم، کوچه همیشه بهار

هتل ارمیا (ملکشاه سابق) رامسر

این هتل در ۷ کیلومتری شهر رامسر واقع شده و به دلیل داشتن فضای سبز زیبا و آب و هوای خوب مسافران فراوانی را به سمت خود جذب می‌کند. این هتل ۳ ستاره ۶۸ اتاق را در خود جای داده و از سال ۱۳۸۵ شروع به کار کرده است. نکته مثبت هتل ارمیا دسترسی راحت به دیدنی های رامسر است. با اقامت در آنجا طی مدت زمان کمی می‌توانید به کاخ مرمر رفته و یا خود را به جنگل دالخانی برسانید.

مرکز خرید آرامش نیز فاصله نه چندان زیادی با هتل ارمیا دارد و به آسانی می‌توان به آنجا رفت. کافی شاپ، تاکسی سرویس، پارکینگ، تالار پذیرایی، سالن بیلیارد و اینترنت پرسرعت از جمله امکانات این مجتمع اقامتی به شمار می‌آیند که مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما با اسکان در هتل ارمیا این امکان را دارید تا سری به کافی شاپ انجا زده و با صرف یک دسر خوشمزه از لحظاتتان در رامسر زیبا لذت ببرید.

آدرس هتل ارمیا (ملکشاه سابق): ۷کیلومتری رامسر، خیابان شهید خلعتبری

هتل آپارتمان کوثر

آیا دوست دارید تا در طول تور رامسر و اسکان در فضایی سرسبز و رویایی لذت ببرید؟ ما به شما هتل آپارتمان کوثر را پیشنهاد می‌کنیم. این مجتمع اقامتی باشکوه فاصله کمی با دریا دارد و این امکان را به شما می‌دهد تا در هر زمان که دوست دارید در ساحل قدم بزنید. لطافت هوا و وجود درختان سرسبز همگی آرامش را به شما هدیه می‌دهد.

از جمله اصلی‌ترین خدماتی که در هتل اپارتمان کوثر ارائه می‌شود می‌توان به زمین والیبال، خودپرداز، گشت غیررایگان، زمین فوتبال، پارکینگ سرپوشیده، سرویس بهداشتی معلولین، فضای بازی کودکان و تاکسی سرویس اشاره کرد. همچنین بد نیست تا در طول اسکان در هتل آپارتمان کوثر به رستوران آنجا رفته و غذایی محلی سفارش دهید.

آدرس هتل آپارتمان کوثر: رامسر، سه راه سادات شهر

هتل لیدو

هتل لیدو رامسر

یکی دیگر از مناسب‌ترین هتل های رامسر لیدو نام دارد که در سال ۱۳۸۹ ساخته شده است و ۶۰ اتاق دارد. این هتل ۱۳ طبقه به دلیل نزدیکی به دریا همیشه یکی از گزینه‌های گردشگران برای اسکان محسوب می‌شود. به همین دلیل همیشه شاهد حضور مسافران در آنجا هستیم. داشتن چشم‌انداز به دریا در اکثر اتاق‌های آن باعث شده تا افراد زیادی خواهان اسکان در هتل لیدو رامسر باشند.

همچنین این هتل دسترسی خوبی به جاذبه های دیدنی رامسر دارد و طی ۱۰ دقیقه رانندگی می‌توانید خود را به جاذبه‌های متنوع برسانید. از جمله اصلی‌ترین امکانات این مجتمع اقامتی ۳ ستاره می‌توان به پارکینگ، اتاق چمدان، روم سرویس و فروشگاه صنایع دستی اشاره کرد. همچنین کافی شاپ و رستوران هتل نیز با منو متنوع خود لذیذترین خوراکی‌ها را در اختیار افراد قرار می‌دهد. اگر روزی به رامسر سفر کردید هتل لیدو این شهر گزینه خوبی برای اسکان است؛ از دستش ندهید.

آدرس هتل لیدو رامسر: بلوار شهید باهنر، نبش ساحل 

هتل آپارتمان کارن رامسر

یکی از هتل های ۲ ستاره رامسر کارن نامیده می‌شود که در سال ۱۳۹۴ با ۱۶ اتاق تاسیس شده است. این هتل ۵ طبقه در سال ۱۳۹۸ بازسازی شده است و امکانات رفاهی خوبی دارد. این هتل به دلیل نزدیکی به جنگل جایی عالی برای فرار از هیاهوی شهری به شمار می‌آید. لذا کسانی که خواهان آرامش‌اند حتما اقامت در انجا را انتخاب می‌کنند.

در بعضی از اتاق‌های هتل آپارتمان کارن تراس رو دریا و در بعضی دیگر تراس رو به جنگل است که حال و هوایی فراموش نشدنی را برای مسافران ایجاد می‌کند. همچنین محوطه هتل به خوبی طراحی شده و به شما این امکان را می‌دهد تا در انجا قدم بزنید و عکس یادگاری بگیرید. روم سرویس، پارکینگ، رمپ و اینترنت از جمله خدمات اصلی هتل آپارتمان کارن است که در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. پرسنل این مجتمع اقامتی به خوبی آموزش دیده‌اند و تلاش می‌کنند تا بهترین لحظات را برایتان رقم بزنند. 

آدرس هتل آپارتمان کارن: انتهای خیابان طالقانی، پلاژ شهرداری

هتل اسکان رامسر

هتل اسکان یکی از وسیع‌ترین مراکز اقامتی رامسر است که ۷۵۰ متر مربع مساحت ساخته شده است و فاصله نه چندان زیادی با دریا دارد. محیط آرام در بین با‌غ‌های پرتقال باعث شده تا تمام خستگی سفر از تنتان خارج شود و بتوانید ریلکس کنید. هتل اسکان واحدهای اقامتی مجهز به آشپزخانه دارد و این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید خودتان آشپزی کنید.

این مجتمع اقامتی ۴ طبقه تجهیزات کاملی برای رفع نیازهای گردشگران دارد به همین دلیل همواره از آن به عنوان یکی از محبوب‌ترین هتل های رامسر یاد می‌شود. همچنین فضای دنج و باصفای آن کمک می‌کند تا انرژی از دست رفته خود را به دست آورید. از دیگر امکانات هتل اسکان رامسر می‌توان به اینترنت پرسرعت، کافی شاپ، سرویس فرنگی و غیره اشاره کرد.

ناگفته نماند که این مجتمع اقامتی فاصله نه چندان زیادی با مراکز مهم شهر دارد. به نحوی که در کمتر از چند دقیقه می‌توانید خود را به آبگرم‌های معدنی رسانده و یا به تله کابین رامسر بروید. همچنین موزه تماشاگه خزر، فرودگاه رامسر و روستای جواهرده نیز با فاصله کمی از هتل اسکان واقع شده‌اند و به آسانی می‌توان به آنجا رفت.

آدرس هتل اسکان رامسر: انتهای بلوار کازینو، رو به روی پلاژ ساحلی لیدو، ساحل ۹

هتل مهتاب

هتل مهتاب رامسر

یکی دیگر از مناسب‌ترین هتل های رامسر مهتاب است که در بخش ییلاقی جواهرده و در کنار کوه‌های باشکوه قرار گرفته است. این هتل ۲۱ اتاق دارد که هرکدام با تجهیزات ضروری چیده شده‌اند و هرانچه که احتیاج دارید را در اختیارتان قرار می‌دهند. این هتل حدود ۴۵ دقیقه تا رامسر فاصله دارد به دلیل دور بودن از شهر آرامش خاصی به مسافرانش هدیه می‌دهد.

از جمله کاربردی‌ترین امکانات هتل ۳ ستاره مهتاب رامسر می‌توان به اینترنت پرسرعت، رستوران و پارکینگ اشاره کرد. رستوران هتل مهتاب نیز با منو متنوع خود غذاهایی باکیفیت و پخت روز تقدیمتان می‌کنند که طعم و بویی دلپذیر دارند. همچنین پرسنل کاربلد هتل با صبر و حوصله فراوان هرآنچه که نیاز دارید را برطرف می‌کنند و خاطره‌ای خوش از اقامت در هتل مهتاب رامسر برایتان رقم می‌زنند.

آدرس هتل مهتاب: رامسر، ییلاق جواهرده

کلام پایانی

آیا قصد سفر به رامسر را دارید؟ پس برای رزرو هتل یا ویلا در رامسر می‌توانید روی کمک سفرمارکت حساب کرده و به راحتی محل اقامتتان را قبل از عزیمت رزرو کنید. برای این کار تنها کافیست به بخش رزرو هتل و یا رزرو ویلا وب سایت ما رفته و بعد از جستجو بهترین گزینه را بیابید. همچنین همکاران ما در کنار شما هستند تا در صورت بروز مشکل راهنماییتان کنند.