شکلات مغزدار اسنیکرز با تکه‎های بادام زمینی و کارامل طعمی بی نظیر دارد. شما علاوه بر اینکه میتوانید این شکلات‌ها را همراه با چای یا قهوه عصر خود میل کنید، می‌توانید از آن‌ها برای درست کردن انواع دسر و نوشیدنی استفاده کنید. میلک شیک اسنیکرز یکی از این نوشیدنی‌ها است که با شکلات اسنیکرز، شیر و بستنی آماده می‌شود. 

دستور این میلک شیک بسیار آسان است و می‌توانید آن را با مواد اولیه در دسترس و امکانات معمولی آماده کنید. پایه تمام میلک شیک‌ها شیر و بستنی وانیلی است. شما طبق سلیقه خودتان می‌توانید انواع طعم‌ها را به نوشیدنی اضافه کنید. اسنیکرز، نوتلا، توت فرنگی، موز و یا هر چیز دیگر. علاوه بر این‌ها شما به یک همزن پرقدرت هم احتیاج دارید که مواد را به خوبی با هم مخلوط کند.

اگر دوست ندارید از بستنی استفاده کنید می‌توانید بستنی را با ماست وانیلی یا ماست یونانی درست کنید. میلک شیک درون لیوان‌های بلند مخصوص و به صورت سرد در کافی‌ شاپ‌ها سرو می‌شود. 

مواد لازم 

2 پیمانه شیر

2 پیمانه بستنی وانیلی

2 عدد شکلات اسنیکرز

1 قاشق غذاخوری پودر کاکائو

طرز تهیه میلک شیک اسنیکرز

در ابتدا شکلات های اسنیکرز را با چاقو خرد کنید. دیواره داخلی لیوان‌های میلک شیک را با سس کارامل تزیین کنید. بهتر است چند دقیقه قبل از شروع به کار بستنی را از فریزر بیرون بیاورید تا کمی نرم شود.

شیر، بستنی وانیلی، شکلات‌های خرد شده و پودر کاکائو را داخل مخلوط کن بریزید و چند پالس بزنید تا مواد کاملا با هم مخلوط شوند. میلک شیک را داخل لیوان ها بریزید و با خامه فرم گرفته تزیین کنید و سریع سرو کنید. 

منبع: yummynotes