اکوایران:  امروزه سرعت رشد صنعت پلاستیک بیشتراز صنایع دیگراست و علت این امر به خاطر مزایای اقتصادی جایگزین کردن پلاستیک‌ها بجای موادی مانند فلز، شیشه، چوب، سرامیک و… است. امروزه تنوع محصولات پلاستیکی با توجه به وجود تقاضای بسیار بالا در صنایع مختلف، رشد چشمگیری پیدا کرده وشرکت‌ها وسیله‌های بسیار ظریف و متنوعی را به کمک دستگاه‌های تزریق پلاستیک تولید می‌کنند.

مدیر اجرایی شرکت «نکو بهینه ماشین» به خبرنگار «اکوایران» می گوید: حدود 20 سال است شرکت «نکوبهینه ماشین» (NBM) درزمینه واردات، فروش وخدمات پس از فروش انواع دستگاه‌های تزریق پلاستیک و لوازم جانبی آغاز به کار کرده و طی این مدت توانسته کارنامه قابل دفاعی ارائه کند.

نماینده انحصاری سه برند مطرح چینی به نام های «هایشینگ»، «ایزومی» و «لشان» به عنوان برندهای برتر چین در زمینه تولیدات ماشین آلات تزریق پلاستیک و همچنین دارا بودن سهم قابل توجهی از بازار این ماشین آلات در کشورباعث شده تا صنایع مرتبط از جمله خودروسازی، پزشکی، ساختمان، مواد غذایی و... نگاه ویژه‌ای به فعالیت‌های این شرکت داشته باشند. 

20220510_122407

در حال حاضر مفتخر به ارائه خدمات مشاوره ای گسترده و راه اندازی خطوط کامل تولید هستیم. تخصص و تجربه بسیار در صنعت پلاستیک، خلاقیت در طراحی بهینه محصول و همکاری با شرکت‌های مطرح تامین کننده دستگاه و ربات، ما را در بخش تولید قطعات پلاستیکی یاری رسانده و علاوه بر موارد فوق، در تولید و سفارش گیری انواع محصولات پلاستیکی با بالاترین سطح کیفی و استفاده از مواد اولیه مرغوب جهت ارائه محصولاتی متمایز به مصرف کنندگان نیز می‌کوشیم.

این شرکت با فروش نزدیک به 4000 دستگاه تزریق پلاستیک توانسته است با صنایع مختلف پلاستیک همکاری نزدیکی داشته باشد.

کاوه سلیمی افزاید: ما همواره به دنبال شناخت نیاز تولیدکنندگان و فعالان صنعت پلاستیک، تلاش جهت ارائه سرویس و خدمات بهتر هستیم. در راستای تحقق این هدف، امروز مفتخر به ارائه کلیه خدمات مورد نیاز از قبیل اجرای پروژه های کلید در دست (Turn Key)  و تجهیز و اتوماسیون کارخانه توسط تیم مهندسی و خبره شرکت NBM هستیم.

kaveh salimi

اساس کلیه فعالیت های شرکت بر پایه انضباط، صداقت، دقت و سرعت پایه ریزی شده است. از دیگر نکات مهم نکو بهینه ماشین، پشتیبانی مستمر مشتریان می باشد. این پشتیبانی به گونه ای است که استمرار تولید مشتری از اهم فعالیت های نکو بهینه ماشین بوده و حتی درمواردی قطعات یدکی مورد نیاز، برای تعمیرات از روی دستگاه های نو تأمین شده است.

این رویکرد از باور تولیدی مدیران ارشد نکو بهینه ماشین نشأت گرفته و در تمام سطوح سازمانی شرکت تسری یافته است.

در ادامه پای صحبت جناب آقای محمد جعفری/ مدیر فروش و بازاریابی نکو بهینه ماشین نشستیم، ایشان فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مکانیک از دانشگاه پلی تکنیک، مدت 15 سال است که به صورت حرفه ای در زمینه فروش مشغول به کار بوده که 9 سال آن را در مجموعه نکو بهینه ماشین به عنوان مدیر فروش و بازاریابی مشغول به کار هستند.

mohammad jafari

هدف خود را از شرکت در نمایشگاه اصفهان پلاست بفرمایید: نمایشگاه اصفهان پلاست فرصتی است تا دستاوردهای صنعت پلاستیک معرفی شود و ما هم با حضور دراین نمایشگاه علاوه بر نمایش ماشین آلات،به معرفی محصولات و خدمات مهندسی پروژه های تولیدی و معرفیزیر مجموعه تولیدی درب های پلاستیکی جهت استفاده در بسته بندی های اسپتیک با برند«یونیکپ» را خواهیم داشت.

به هر حال سهم ما از بازار در استان های کشور متفاوت است و استان اصفهان یکی از استان هایی است که همواره رقم قابل توجهی از فروش ماشین آلات ما را به خودش اختصاص داده است که این اتفاق بیش از هر چیز به خاطر فعالیت دفتر فروش و حضور تیم خدمات پس از فروش توانمند و مستقر ما در اصفهان است.

در واقع بعد از تهران بیش ترین تقاضا برای خرید ماشین های تزریق پلاستیک شرکت را در اصفهان شاهدیم. به طوری که بیش از 900 دستگاه در استان اصفهان توسط شرکت نکو بهینه ماشین به مشتریان بزرگ و محترم فروخته شده است. بنابراین طبیعی است که  ما در نمایشگاه اصفهان پلاست به عنوان یک نمایشگاه مهم  با دست پرحضور پیدا کنیم. 

صنعت پلاستیک سه گروه کالایی عمده دارد.

1- تولید به روش تزریق پلاستیکمانند انواع قطعات پلاستیک پیرامون محیط اطراف

2- تولید به روش تزریق بادی پلاستیک، مانندانواع بطری ها و گالن های مواد خوراکی و بهداشتی و دارویی اشاره کرد. 

3- تولید به روشاکسترود پلاستیک مانند انواع لوله پلاستیکیو انواع فیلم های پلاستیکی است که ما در این بخش فعالیت نمی کنیم.

مدیر فروش و بازاریابی نکو بهینه ماشین افزود: در این نمایشگاه ماشین آلات تزریق پلاستیک سه برند چینی «ایزومی»، «هایشینگ» و «لشان» را معرفی می کنیم. ذکر این نکته ضروری است که برندهای لشان و ایزومی رتبه های اول و دوم را در بخش صنعت پلاستیک چین کسب کرده اند.

20220511_175335

همچنین برند هایشینگ با وجود دارا بودن رتبه 12 در بین سازندگان ماشین های تزریق پلاستیک در کشور چین اما به رقم پشتیبانی فروش و خدمات پس از فروش شرکت نکو بهینه ماشین در ایران به عنوان یکی از سه برند برتر ماشین آلات تزریق شناخته می شود.

در رابطه با دستگاه های برند ایزومی(YIZUMI)می توان گفت در انواع مختلفجهت مصارف مختلف طراحی شده‌اند. از جمله سری جنرال A5 که برای تولید عموم قطعات مرود استفاده است. سری سرعت بالاPAC(High Speed) مناسب جهت تولید قطعات جدار نازک.

سری دو صفحه ای D1 مناسب جهت تولید قطعات حجیم با عمق زیاد. سری عمودی YV جهت تولید قطعات عمدتا اینسرت دار. سری تمام برقی FF جهت تولید قطعات حساس و دقیق پزشکی و صنعتی. سری C جهت تولید قطعات چند رنگ، چند جنس و چند جزئی. سری LSR جهت تولید قطعات سیلیکونی و غیره ... 

در رابطه با دستگاه های برند هایشینگ (HAIXING)نیز به چند گروه تقسیم می شوند،از جمله سری جنرال که به دو گروه نرمال (اکونومی) و سروو که تا 80 درصد کاهش مصرف برق کمتری دارند، تقسیم می شوند. و سری سرعت بالا H(High Speed)مناسب جهت تولید قطعات جدار نازک هستند.

در رابطه با دستگاه های بادی برند لشان (LESHAN) نیز میتوان گفت قابلیت تولید قطعات از 5 میلی لیتر تا 150 لیتر را شامل می شود و دارای سری های تخصصی جهت مصارف مختلف طراحی شده اند. از جمله سری اکونومی K جهت تولید عموم قطعات با قیمت مناسب. سری جنرال U جهت تولید عموم قطعات بادی. سری تمام برقی ALTON جهت تولید قطعات حساس و با سرعت بالا. سری Y جهت تولید قطعات بزرگ و حجیم و غیره ....

جعفری در پایان گفت: سیاست شرکت نکو بهینه ماشین طی دو سال گذشته در راستای تکریم مشتری و و ایجاد حس رضایت در خرید به واسطه خرید مستقیم و ارزانتر، ایجاد مشاوره و ارائه راهکار جهت خرید ارزی و مستقیم تولید کنندگان محترم از شرکت های تولید کننده می باشد.

در این حالت برای مشتری ثبت سفارش  و مجوز های مورد نیاز اخذ می گردد و مشتری به نام خود اقدام به واردات ماشین آلات مورد نیاز خود به قیمت کف چین می کند که در این صورت با توجه به خرید ارزانتر، واحد تولیدی بودن و برخورداری از بعضی معافیت ها با توجه به نوع و سایز ماشین تا 30 درصد می تواند خرید ارزانتری را تجربه نماید. در این حالت همانند خرید ریالی نصب، راه اندازی و گارانتی توسط نکو بهینه ماشین به مشتری ارائه میشود و در این رابطه هیچگونه نگرانی وجود نخواهد داشت.

با توجه به تخصص و مهارت تیم نکو بهینه ماشین کلیه امور خرید مستقیم از انتخاب ماشین، مذاکرات خارجی، ثبت سفارش، پروسه پرداخت، حمل و ترخیص تا درب کارخانه مشتری توسط تیم تخصصی نکو بهینه ماشین انجام می گیرد. 

 نکوبهینه ماشین - http://www.nbmmachinery.com/