خیلی از این ابزار چنان پرکاربرد و معمول شده‌اند که دیگر به سختی می‌توان زندگی انسان را بدون آنها متصور شد، زیرا پاسخگوی نیازهای اساسی ما هستند.

موبایل، لپ‌تاپ و کامپیوترها از این قبیل محصولات هستند که بدون شک شما هم هرروز با آنها سروکار دارید. جالب است بدانید که این محصولات به سادگی به شکل هوشمند امروزی خود در نیامده‌اند، بلکه همگی مسیر پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته‌ تا به چنین پیشرفت و ‌فناوی بی‌همتایی دست یابند.

تنوع بالا و‌گستردگی دنیای دیجیتال باعث شده است که انتخاب برای مخاطبان بسیار سخت شود. شما به هنگام خرید موبایل از radisshop میتوانید این‌ اطمینان‌ را حاصل کنید که محصولی مطمئن را درخور نیازها و مناسب شرایطتان خریداری می‌کنید. 

هدف فروشگاه آنلاین رادیس، معرفی و فروش محصولاتی با کیفیت بالا به منظور جلب و کسب رضایت مشتریان است. همچنین ساخت یک رابطه‌ صمیمی و دوستانه که با اعتماد و اطمینان همراه باشد جزو اولویت‌های این فروشگاه به شمار می‌رود.

پشتیبانان این سایت فروشگاهی دارای اهدافی طولانی مدت هستند و برای دستیابی به این اهداف، برنامه‌ای بلند مدت نیز تنظیم نمونده‌اند. آن‌ها می‌خواهند با گذر زمان، به رضایت کامل مشتریان و اطمینان کاملی از سوی خریداران دست یابند و سایت را به جایگاهی موفق و عالی برسانند.

رادیس محصولات دیجیتالی خود را از تامین کنندگانی با سابقه و کاملا معتبر تهیه می‌کند، همچنین خود را در قبال محصول فروخته‌ شده مسئول می‌داند. علاوه براین، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا مخاطبان و‌ مشتریان بتوانند خریدی آسان را تجربه کنند و به راحتی به پاسخ سوالات و مشکلات‌شان برسند. 

راحتی خریداران هدف اصلی این فروشگاه اینترنتی معتبر بوده و به همین دلیل ارسال سریع، پرداخت الکترونیکی آسان و تحویل فوری را در اولویت خود قرار داده ‌است.

برای خرید کالای دیجیتال از رادیس، به سایت radisshop.com مراجعه کنید.

آیا می‌ دانید خرید گوشی از رادیس چه مزایایی دارد؟

این روزها یک گوشی خوب فقط یک‌ تلفن همراه عالی نیست، بلکه به تنهایی می‌تواند جای دوربین عکاسی را بگیرد، بسیاری از نیازها را برطرف و شما را سرگرم کند. اما خریداران هنگام خرید با این‌ چالش مواجه می‌شوند که میان طیف متنوعی از گوشی‌ها کدام را باید انتخاب کنند.

در این مواقع لازم است که بتوانید با توجه به بودجه، هدف از خرید و‌ نیازهای خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. با توجه به بالا رفتن قیمت گوشی‌های هوشمند دیگر خرید و‌ تعویض گوشی کار آسانی نیست و باید خریدی عاقلانه و با دوام‌ انجام داد.

شما با خرید گوشی از رادیس می‌توانید لیستی کامل از انواع گوشی‌های هوشمند را در کنار قیمت‌شان مشاهده و آن‌ها را با محصولات دیگر مقایسه کنید. در نهایت با توجه به ویژگی‌ها و نیازتان بهترین و مناسب‌ترین گوشی را خریداری کنید.

برای خرید گوشی از رادیس به سایت radisshop.com مراجعه کنید.

برندهای معتبر انواع گوشی موبایل

تلفن‌های برتری که در بازار ایران وجود دارند معمولا جزو برندهای اپل، سامسونگ، شیائومی و هواوی هستند که معمولی‌ترین مدلشان نیز چند میلیون قیمت دارد. هر کدام از این‌ گوشی‌ها خصوصیات و ویژگی‌های خاص خودشان را دارند و نسبت به یکدیگر دارای برتری‌هایی هستند. از صفحه‌ نمایش‌های متنوع گرفته تا تشخیص چهره، شارژ بی‌سیم، شارژ سریع، ضدآب بودن و غیره.

سامسونگ و اپل هرساله گوشی‌های برتر خود را به عنوان پرچم‌دار به بازار ارائه می‌کنند که دارای امکانات عالی و‌ دوربین‌های بسیار حرفه‌ای هستند. دوربین این‌ گوشی‌ها کاملا توانایی رقابت با دوربین‌های عکاسی و ‌فیلم‌برداری را دارند.

هنگام خرید گوشی از سایت رادیس این نکته‌ را در نظر بگیرید که اگر دوربین گوشی برایتان اهمیت چندانی ندارد. می‌توانید مدل‌های میان رده را انتخاب کنید که صفحه ‌نمایش خوب، طول عمر باطری بالا و قیمت مناسبی دارند.

شما هنگام خرید گوشی از این سایت:

• مشخصات گوشی را به طور کامل و به صورت مفصل مشاهده خواهید کرد.

• محصولات را با توجه به عملکرد و کیفیت آنها خریداری می‌کنید و ‌تحت تاثیر تبلیغ‌های دروغین قرار نخواهید گرفت.

• شما با خرید گوشی از رادیس، محصولی که تامین‌کننده آن اهداف بلند مدت و اصولی برای برند خود در نظر دارد، تهیه می‌کنید.

iOS یا Android؟

قبل از خرید گوشی از رادیس توصیه می‌کنیم که به مقدار بودجه، توقعات و‌‌ نیازهای‌تان از گوشی را به طور دقیق آگاهی پیدا کنید. همچنین بدانید که از گوشی چه می‌خواهید و چه امکاناتی در گوشی موبایلتان برایتان اهمیت دارد. 

مثلا یکی از سوالات مهمی که باید بپرسید این است که گوشی Android مدنظرتان است یا iOS؟ همانطور که میدانید iOS را شرکت اپل به بازار راهی کرده‌است و تنها روی محصولات دیجیتالی و الکترونیکی اپل قابل اجراست. 

در مقابل، اندروید توسط گوگل طراحی و تولید شده و طیف گسترده‌ای از تولیدکنندگان گوشی موبایل مثل سامسونگ، هواوی و شیائومی‌ از آن استفاده می‌کنند. اندروید سیستم آسان‌تر و قابل تنظیم‌‌تری در مقایسه با IOS دارد و برنامه‌ها و بازی‌های بسیار زیادی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

همچنین از دیگر نکات مثبت اندروید این است که تلفن‌های بسیار زیادی با هر بودجه، قیمت و مشخصاتی با این سیستم‌ عامل وجود دارند. هرچند لازم به ذکر است که در مقابل، گوشیهای اندروید در مقایسه با گوشیهای اپل از امنیت کمتری برخوردار هستند. 

در ادامه این مطلب درباره خرید گوشی سامسونگ که یکی از پرطرفدارترین گوشی‌هاست صحبت میکنیم.

نکات مهمی که باید برای خرید گوشی سامسونگ در نظر گرفته شود

هنگام خرید گوشی سامسونگ نکات مهمی وجود دارد که اگر بدانید قطعا خرید بهتری خواهید داشت. در ادامه بعضی از این نکات رو برای شما آورده‌ایم.

برای خرید گوشی سامسونگ از رادیس و آشنایی با انواع مدل‌های آن به سایت radisshop.com مراجعه کنید.

کیفیت ساخت

مهم‌ترین مسئله در دوام گوشی کیفیت ساخت آن است. موبایل‌ها به طور کلی در دو نوع فلزی یا پلاستیکی ساخته می‌شوند. در برخی از آنها نیز شیشه استفاده شده‌‌است.

اگر شما شخصی هستید که گوشیتان بسیار زمین میخورد یا از دستتان میافتد، پیشنهاد میکنیم هنگام خرید گوشی سامسونگ، سراغ انواع پلاستیکی آن بروید. 

گوشی سامسونگ با قاب پلاستیکی و فلزی در صورت سقوط از ارتفاع دویا سه فوتی باز هم سالم می‌مانند، درحالی که یک گوشی شیشه‌ای در این شرایط احتمالا شکسته خواهد شد. لازم به ذکر است که کیفیت ساخت مستقیما بر قیمت گوشی تاثیر دارد.

دوربین گوشی سامسونگ

یک باور غلط رایج این است که فکر می‌کنیم هرچه دوربین گوشی مگاپیکسل بالاتری داشته باشد، دوربین بهتری خواهد داشت، اما اینطور نیست. هنگام خرید گوشی سامسونگ به نکاتی مانند دیافراگم دوربین گوشی، میزان ISO آن، اندازه پیکسل، فوکوس خودکار و موارد دیگر توجه کنید. 

در واقع مقدار پیکسل بیشتر، به معنای داشتن تصویر بزرگ‌تر است که در یک صفحه نمایش کوچک به طور واضح‌تری دیده می‌شود. علاقمندان به عکاسی با موبایل باید هنگام خرید گوشی از هر مدلی به این نکات توجه کنند.

باتری موبایل سامسونگ

مصرف باتری با توجه به استفاده از تلفن همراه می‌تواند متفاوت باشد. در صورتی که از آن دسته کاربرانی هستید که بسیار بازی می‌کنید، فیلم می‌بینید و برنامه‌های زیادی را روی گوشی خود نصب و استفاده می‌کنید، بهتر است که گوشی‌ای با باتری حداقل 3500 میلی‌آمپر ساعت انتخاب و خریداری نمایید تا دچار مشکل نشوید.اما اگر یک کاربر معمولی هستید، گوشی با باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی هم برایتان کافیست.