اگر قصد سفر با وسیله‌ای غیر از اتومبیل شخصی را دارید و می‌خواهید از هواپیما، اتوبوس یا قطار برای رسیدن به مقصد استفاده کنید، ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که بلیط‌تان را بصورت آنلاین، در کمترین زمان و با بهترین قیمت خریداری کنید. حال ما در این مقاله، روش خرید آنلاین بلیط را به شما خواهیم گفت. پس تا انتها همراه ما باشید. 

چگونه آنلاین بلیط هواپیما بخریم؟

این روزها خرید بلیط هواپیما بسیار از گذشته ساده شده است. دیگر نیازی نیست به آژانس‌های هواپیمایی مراجعه کنید و زمان زیادی را در ترافیک و رفت و آمد صرف کنید، کافیست وارد سایتی مانند اسنپ تریپ شوید و بلیط خود را از آنجا بصورت آنلاین تهیه نمایید. برای خرید بلیط پرواز داخلی از اسنپ تریپ، کافیست بعد از ورود به سایت یا اپلیکیشن، به بخش پرواز داخلی رفته و مبدا و مقصد و تاریخ سفر را مشخص کنید. اسنپ تریپ لیست بلیط‌های پرواز موجود در مسیر پروازی شما را نمایش می‌دهد. حال می‌توانید از میان آنها، بلیط مورد نظرتان را خریداری نموده و هزینه آن را نیز بصورت اینترنتی پرداخت کنید و با خیال راحت برای سفر، راهی فرودگاه شوید. 

از کجا بلیط را تهیه کنیم؟

شما به راحتی می‌توانید برای خرید بلیط پرواز داخلی و خارجی، اتوبوس و همچنین قطار، به اسنپ تریپ مراجعه کنید. کافیست وارد سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ شده، مسیر مورد نظر خود و همچنین تاریخ حرکت را مشخص کنید تا اسنپ تریپ لیستی از بلیط‌های موجود را به شما ارائه دهد و با مقایسه آنها، بلیط مورد نظرتان را خریداری نمایید. 

چگونه آنلاین بلیط اتوبوس بخریم؟ 

برای خرید بلیط اتوبوس بصورت آنلاین، کافیست به وبسایت اسنپ تریپ مراجعه کنید. شما می‌توانید بعد از ورود به سایت، به بخش اتوبوس رفته، مبدا و مقصد خود را مشخص نموده و تاریخ مورد نظر برای حرکت را نیز تعیین کنید. اسنپ تریپ بر اساس جستجوی پیشنهادی شما، لیستی از بلیط‌های موجود اتوبوس را به شما نمایش می‌دهد که می‌توانید آنها را به لحاظ قیمت، ترمینال رفت و برگشت و همچنین شرکت تعاونی مسافربری، بلیط مورد نظرتان را انتخاب و خریداری نموده و هزینه آن را آنلاین بپردازید. 

بلیط اتوبوس

روش خرید آنلاین بلیط

همانطور که گفتیم، شما می‌توانید برای پرواز داخلی و خارجی، اتوبوس و همچنین قطار، از سایت و اپلیکیشن اسنپ تریپ بلیط خریداری کنید. اسنپ تریپ علاوه بر اینکه بهترین قیمت‌ها را به شما ارائه می‌دهد، معمولا تخفیف‌های ویژه‌ای نیز دارد که می‌توانید هنگام خرید از آنها استفاده کنید. یکی دیگر از مزایای خرید بلیط از اسنپ تریپ، امکان مقایسه بلیط شرکت‌های مختلف و انتخاب از میان آنهاست.