تلفن‌های رومیزی اولین نسل از تلفن‌های ثابت بودند که تا سال‌های سال، تنها وسیله برای ارتباطات تلفنی بودند (قبل از این‌که تلفن‌های بیسیم و گوشی‌های همراه روانه بازار شوند). این روزها اگرچه از محبوبیت این مدل‌ها کاسته شده است؛ اما همچنان جایگاه خوبی در سبد خرید خانواده‌های ایرانی دارند.

به همین دلیل در این مقاله به سراغ بهترین تلفن‌ های رومیزی در بازار رفته‌ایم. بعد از پایان این مقاله، قادر خواهید بود بر اساس نیازهای خود، بهترین و مناسب‌ترین گوشی رومیزی را برای منزل یا محل کار خود انتخاب و خریداری نمایید.

تمام تلفن‌هایی که امروز معرفی می‌کنیم، از برند محبوب پاناسونیک هستند. دلیل این موضوع هم کاملا روشن است: تلفن‌های رومیزی پاناسونیک سال‌هاست که در بازارهای ایران حضور دارند و به واسطه کیفیت و دوام مناسب، همواره امتحان خود را موفقیت و سربلندی پس داده‌اند. بر همین اساس، ما هم به خریداران تلفن‌های رومیزی توصیه می‌کنیم که برند Panasonic را در صدر فهرست انتخاب‌های خود قرار دهند.

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS500MX

اگر بخواهیم یکی از بهترین مدل‌های تلفن رومیزی بازار را به شما عزیزان معرفی کنیم، بدون شک باید به سراغ تلفن رومیزی KX-TS500MX برویم. یک تلفن خوش‌ساخت که در عین سادگی، از کیفیت و ماندگاری بسیار مناسبی برخوردار است و تا سال‌های سال، شما را از خرید یک تلفن جدید، بی‌نیاز خواهد کرد.

مدل TS500 پاناسونیک در نهایت سادگی طراحی شده است؛ به طوری که حتی صفحه نمایش و کلید اسپیکر هم ندارد! بنابراین برای افرادی که فقط به دنبال مکالمات روزانه هستند، این گوشی رومیزی می‌تواند یک انتخاب ایده آل باشد.

kx-ts500

قابلیت اتصال به دیوار و امکان شماره‌گیری مجدد را می‌توان تنها ویژگی‌ها و امکانات این تلفن رومیزی پاناسونیک به شمار آورد. در کنار این‌ها، می‌توان به تنظیم صدای مکالمه و تنظیم صدای زنگ در سه سطح بی‌صدا، متوسط و زیاد اشاره کرد. تلفن پاناسونیک KX-TS500MX در وزن 475 گرم و در دو رنگ مشکی و سفید روانه بازار شده است.

اگر در خانه یا دفتر کار خود از فضای کافی برای قرار دادن این تلفن برخوردار نیستید، می‌توانید به راحتی آن را به دیوار متصل کنید. فراموش نکنید که TS500 با دستگاه‌های سانترال پاناسونیک که از خروجی آنالوگ برخوردار هستند، کار می‌کند. بنابراین حتی در شرکت‌های تجاری کوچک و متوسط هم می‌توان از آن استفاده کرد. در مجموع و با بررسی همه جوانب، می‌توان ادعا کرد که تلفن KX-TS500MX برای افرادی که به دنبال یک تلفن رومیزی کاملا ساده هستند، یکی از بهترین انتخاب‌ها محسوب می‌شود.

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-T7703X

اگر به دنبال تلفنی هستید که کمی از مدل TS500 پیشرفته‌تر باشد، باید به سراغ KX-T7703X بروید. این تلفن از یک صفحه نمایش 2 سطری و حافظه کالر آیدی برخوردار است. اما در این گوشی رومیزی پاناسونیک هم خبری از کلید اسپیکر نیست. مدل 7703 ساخت کشور مالزی بوده و در دو رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه شده است. لازم به ذکر است که روی صفحه نمایش این تلفن، تا 16 رقم شماره قابل نمایش دادن است.

خبر خوب این‌که حتی در دفاتر کاری هم می‌توانید از مدل KX-T7703X استفاده کنید و کلیه نیازهای ارتباطی خود را از طریق آن، برآورده کنید. به عنوان یک ویژگی جالب دیگر باید به این نکته اشاره کنیم که برق مورد نیاز این تلفن به صورت مستقیم از خط تلفن تامین می‌شود و در نتیجه، حتی در زمان قطعی برق هم می‌توانید به خوبی از آن استفاده کنید.

صدای زنگ تلفن پاناسونیک 7703 در سه سطح بی‌صدا، کم و زیاد  قابل تنظیم شدن است. همچنین حافظه کالر آیدی و شماره‌گیری مجدد هم از دیگر قابلیت‌ها و ویژگی‌های این گوشی رومیزی به شمار می‌روند. در کنار همه این موارد، می‌توانیم به قابلیت اتصال به دیوار هم اشاره کنیم که در دفترهای کوچک، یک ویژگی فوق‌العاده محسوب می‌شود.

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-T7705X

کمی که بالاتر برویم و بخواهیم با پرداخت مقداری پول بیشتر، یک تلفن حرفه‌ای داشته باشیم، باید به سراغ KX-T7705X برویم. البته نباید انتظارتان از این تلفن خیلی زیاد باشد؛ چون همچنان در ردیف گوشی‌های رومیزی ساده پاناسونیک هستیم. خوشبختانه این تلفن رومیزی پاناسونیک از کلید اسپیکر برخوردار است؛ به این معنی که می‌توانید با فشار دادن این کلید، بدون دخالت دست به مکالمه بپردازید. این قابلیت به ویژه برای خانم‌های خانه‌دار که ترجیح می‌دهند در حین صحبت تلفنی به کارهای منزل هم رسیدگی کنند، بسیار ایده آل است.

KX-T7705

یک نمایشگر 2 سطری و قابلیت شماره‌گیری مجدد در ساخت تلفن 7705 پاناسونیک لحاظ شده‌اند. در حافظه کالر آیدی این گوشی هم می‌توانید به 50 شماره آخری که با شما تماس گرفته‌اند، دسترسی داشته باشید. مانند سایر گوشی‌های رومیزی، KX-T7705 هم از امکان تنظیم صدای زنگ در 3 سطح بی‌صدا، کم و زیاد برخوردار است.

تلفن 7705 با وزن 488 گرم و در دو رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه شده است. اگر در منزل از فضای کافی برخوردار نیستید، می‌توانید این گوشی را به سادگی به دیوار متصل کنید. در مجموع می‌توان ادعا کرد که با خرید این تلفن پاناسونیک، با پرداخت هزینه کم، می‌توانید یک تلفن خوش‌ساخت و باکیفیت را در اختیار داشته باشید.

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS880

آخرین تلفنی که در این مقاله معرفی می‌کنیم، مدل KX-TS880 است. این گوشی نسبت به سایر تلفن‌های رومیزی پاناسونیک که به بررسی آن‌ها پرداختیم، مقداری پیشرفته‌تر است و قیمت بالاتری هم دارد. TS880 از یک نمایش‌گر 3 سطری و 10 کلید شماره‌گیر سریع برخوردار است. همین ویژگی‌ها این تلفن را برای دفاتر کاری، به یک انتخاب ایده آل تبدیل می‌کند. جک هدست هم از دیگر امکانات حرفه‌ای این گوشی است که آن را در کمتر تلفن رومیزی خواهید یافت.

یکی دیگر از قابلیت‌های قابل توجه KX-TS880 دفترچه مخاطبین است. شما می‌توانید تا حداکثر 50 شماره را در حافظه این تلفن ذخیره کرده و در هنگام برقراری تماس، به سرعت به آن‌ها دسترسی داشته باشید. اگر در منزل فرزند خردسال دارید، می‌توانید با قفل کردن صفحه کلید این گوشی، آن را از دسترس خارج کنید. این قابلیت به قفل کودک هم معروف است.

با بررسی همه جوانب به نظر می‌رسد که تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS880 برای کاربرانی که به دنبال یک گوشی با امکانات و قابلیت‌های نسبتا پیشرفته هستند، یک انتخاب عالی و مناسب، محسوب می‌شود.

کلام آخر

تلفن رومیزی پاناسونیک همچنان در منازل و دفاتر کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگرچه استقبال از این مدل‌ها در مقایسه با گوشی‌های بیسیم کمتر است؛ اما همچنان طرفداران خاص خود را دارند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله به معرفی بهترین مدل‌های تلفن رومیزی بازار بپردازیم. امیدواریم اکنون بتوانید با اطلاعات کافی، مدل مناسب و مورد نیاز خود را به درستی انتخاب و خریداری نمایید.