امروزه برندهای معتبر و با کیفیتی در سطح کشور در زمینه تولید پوشاک فعالیت می‌کنند. این پوشاک با بهترین کیفیتِ تولید و در سطح برندهای شناخته شده جهانی هستند و در صورت حمایت از این برندها میتوان از واردات پوشاک خارجی بی نیاز شد.

پوشاک زاگرس پوش یکی از این واحدهای صنعتی نمونه است که سال‌ها با تجربه فراوان در زمینه تولید انواع مختلف پوشاک آقایان و خانم ها، مخصوصا پوشاک رسمی فعالیت می‌کند. پوشاکی با کیفیت مثال زدنی و قیمت مناسب که سال‌ها بر تن شما می‌ماند و جذابیت خاصی در استایل شما ایجاد می‌کند.

اهمیت انتخاب لباس مناسب

لباس از مهم‌ترین موارد برای نشان دادن شخصیت افراد است. یک لباس مناسب می‌تواند جایگاه اجتماعی شما را تحت تأثیر قرار داده و باعث بهبود روابط افراد با شما شود. با پیشرفت دنیای مد و لباس، تنوع بالایی از پوشاک با طرح‌ها و کیفیت‌های مختلف روانه بازار شده است و افراد بخش زیادی از درآمدهای خود را برای لباس خرج می‌کنند. ( مثلا برای دیدن این میزان هزینه در انگلستان اینجا را دنبال کنید)

در این میان بسیاری به دنبال خرید پوشاک خارجی با کیفیت هستند و معمولا هرچه میزان درآمد و سطح اجتماعی آن‌ها بالاتر می‌رود، لباس‌های مارک‌دار خارجی بیشتری استفاده می‌کنند. اما به نظر شما وقت آن نرسیده تا به جای استفاده از محصولات خارجی از برندهای داخلی معتبر استفاده کنیم؟

قطعا اگر با برندهای با کیفیت داخلی آشنا شده و از آن‌ها استفاده کنید، متوجه کیفیت بسیار بالای این تولیدات شده و به خریدار ثابت آن‌ها تبدیل می‌شوید. در ادامه با اطمینان یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین برندهای ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم. با استفاده از این برند دیگر به دنبال خرید مارک های خارجی نمی روید و محصولات آن پای ثابت کمد شما می‌شود.

زاگرس پوش

معرفی شرکت زاگرس پوش

شرکت زاگرس پوش با پیشینه دو دهه فعالیت مستمر، واحدی صنعتی و نوین در حوزه پوشاک است. این مجموعه با نظر به اینکه صنعت پوشاک حلقه‌ی مفقوده تولیدات نساجی است در جهت توسعه این صنعت و اشتغال‌زایی، همچنین توسعه پایدار و کاستن وابستگی به برندهای خارجی کوشیده است عملکردی موثر داشته باشد.

این واحد تولیدی در گروه پوشاک آقایان، انواع کت شلوار مردانه، کت تک ، تیشرت و پلوشرت مردانه، پیراهن، شلوار ، لباس زیر و... تولید می کند. همچین زاگرس پوش در تولید انواع مانتو اداری، کت شلوار زنانه، مانتو شلوار مجلسی، شومیز زنانه و ... هم که در دسته پوشاک بانوان هستند، فعالیت می کند.

زاگرس-پوش

برند ایرانی زاگرس پوش از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه و بهترین دستگاه‌ های صنعتی دوخت و برش استفاده می‌کند تا محصولی با کیفیت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد. از آنجایی که محصولات تولیدی توسط این پوشاک معمولا رسمی هستند، انتخاب بسیار مناسبی برای مجالس و محیط ‌های بسیار رسمی و مهم هستند. بسیاری از افراد، کارمندان، مدیران ادارات و سازمان‌های بزرگ، زاگرس پوش را به عنوان لباس رسمی خود انتخاب می‌کنند.

برای خرید محصولات زاگرس پوش به صورت حضوری می‌توانید از طریق نمایندگی‌های تهران و شهرستان‌ اقدام نمایید. زاگرس پوش پنج نمایندگی در تهران و مجموعا بیست و پنج نمایندگی در سطح کشور دارد. همچنین جهت خرید آنلاین و غیر حضوری هم میتوانید به سایت زاگرس پوش به نشانی اینترنتی  zagrospoosh مراجعه کنید.

گفتنی است اخیرا این برند ایرانی برای رفاه حال مشتریان خود اقدام به راه اندازی سرویس زاگرس جت، ویژه سفارش‌های شهر تهران کرده تا با توجه به ترافیک و شلوغی این شهر مشتریان ساکن پایتخت، دیگر دغدغه ای بابت خرید پوشاک نداشته باشند.

انتخاب "زاگرس پوش" به عنوان واحد نمونه صنعتی کشور در سال 1401

صنعت، معدن و تجارت از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین بخش‌های هر کشور است که در صورت پیشرفت می‌تواند به رشد و پیشرفت کشور و اشتغالزایی کمک بسیاری زیادی کند. این امر باعث افزایش درآمد کشور نیز می‌شود. با توجه به اهمیت این بخش، روز 10 تیرماه به عنوان روزی مهم برای بزرگداشت صنعت، معدن و تجارت در نظر گرفته شده.

واحد نمونه صنعتی

امسال نیز این مراسم در تاریخ 11 تیر ماه 1401 با حضور رئیس جمهور، نمایندگان تشکل‌های صنعتی و معدنی، تولیدکنندگان، کارآفرینان و... برگزار شد. در این بزرگداشت به پاس زحمات برگزیدگان در حوزه‌های مختلف قدردانی به عمل آمد. مدیر عامل شرکت زاگرس پوش  نیز در این مراسم حضور داشت و از این مجموعه پوشاکی به عنوان "واحد نمونه صنعتی کشور"  قدردانی و لوح تقدیر به آقای رحیم چگنی و جناب آقای رضا چگنی اهدا گشت.

این جایزه بسیار ارزشمند نشان دهنده کیفیت ممتاز زاگرس پوش در میان هزاران برند تولید کننده پوشاک است. کافی است یک بار محصولات زاگرس پوش را به تن کنید تا از کیفیت و زیبایی آن‌ها مطمئن شوید.