کنکور سراسری یکی از آزمون های مهم و سرنوشت ساز است که هر ساله تعداد زیادی از داوطلبان در قالب این آزمون با هم رقابت می کنند. برای موفقیت در کنکور راه های مختلفی وجود دارد که یکی از آنها استفاده از خدماتی است که توسط آموزشگاه کنکور ارائه می شود. در این مقاله قصد داریم خدماتی که توسط این آموزشگاه ها به داوطلبان ارائه می شود را مورد بررسی قرار دهیم.

 در ادامه سایت پی جو را به شما معرفی می کنیم که مرجع معرفی بهترین آموزشگاه های کنکور در سایر شهرهای ایران است. کنکور سراسری یکی از آزمون های مهم و سرنوشت ساز است که هر ساله تعداد زیادی از داوطلبان در قالب این آزمون با هم رقابت می کنند.

خدماتی که توسط آموزشگاه کنکور ارائه می شود

آموزشگاه های کنکور در راستای کمک به موفقیت داوطلبان در کنکور سراسری خدماتی را ارائه می دهند که شامل موارد زیر است. بهترین آموزشگاه کنکور در شیراز و سایر شهرهای ایران را در سایت پی جو بیابید.

1. مشاوره تحصیلی

حضور یک مشاور تحصیلی مجرب در کنار داوطلبان مزایای زیادی دارد که شامل صرفه جویی در زمان، انجام برنامه ریزی تحصیلی، معرفی بهترین منابع کنکور، صرفه جویی در هزینه، ایجاد انگیزه تحصیلی، آشنایی با تکنیک های مطالعه و ... است.بهترین مشاور تحصیلی در شیراز، تهران وسایر شهرهای ایران را در پی جو بیابید.

2. برگزاری کلاس های آمادگی کنکور

یکی از خدماتی که توسط آموزشگاه کنکور ارائه می شود برگزاری کلاس های آمادگی کنکور زیر نظر اساتید مجرب است. از ویژگی این اساتید می توان به داشتن فن بیان قوی و آشنایی با سوالات کنکور اشاره کرد.

3. برگزاری همایش های آشنایی با تکنیک های موفقیت در کنکور سراسری

برای موفقیت در کنکور سراسری علاوه بر پایه علمی قوی نیاز است تا با چند تکنیک مانند روش تست زنی آشنایی داشته باشید.

4. حضور پشتیبان در کنار داوطلبان

معمولاً در آموزشگاه کنکور داوطلبان تحت نظارت یک پشتیبان قرار می‌ گیرند که وظیفه پیگیری روند پیشرفت دانش آموزان را بر عهده دارد. شما می توانید با مراجعه به سایت پی جو و انتخاب بهترین آموزشگاه کنکور در شهر محل سکونت خود از این خدمات بهره مند شوید و مسیر رسیدن به موفقیت تان را هموارتر کنید.

تست زنی

تکنیک تست زنی یکی از کاربردی ترین تکنیک های موفقیت در کنکور سراسری است.

حضور در سالن مطالعه

مطالعه کردن نیاز به تمرکز دارد. بنابراین حضور در یک محیط آرام و بی سر و صدا می تواند کمک کند تا کیفیت مطالعه افزایش پیدا کند. بنابراین مشاوران به دانش آموزان پیشنهاد می کنند که برای مطالعه به کتابخانه یا سالن مطالعه بروند تا بتوانند یک مطالعه مفید داشته باشند. کمپ مطالعاتی در شیراز وسایر شهرهای ایران را در پی جو بیابید.

حضور در کمپ های مطالعاتی

یکی از دغدغه های داوطلبان، تعطیلی سالن های مطالعه در ایام نوروز است. متاسفانه در اکثر موارد، مطالعه در منزل بازدهی لازم را ندارد. حضور در کمپ مطالعاتی ویژه نوروز می تواند یک راه حل خوب باشد. همچنین برخی از این کمپ ها هستند که تنها ویژه ایام نوروز نیستند. بلکه در تمام ایام سال دانش آموزان می توانند با حضور در این کمپ ها یک مطالعه مفید داشته باشد.