امروزه شاهد اتفاقات جدیدی هستیم. کسب و کارها در روزگار حال حاضر نسبت به کسب و کارهای سنتی اندکی متفاوت شده اند. از اینرو لازم است تا ما نسبت به این کسب و کارها اطلاعات خودمان را بالا ببریم و به دقت بدانیم که کسب و کارهای جدید و پرسود چه نام دارند و رمز موفقیت در آنها چیست.

چنانچه در فکر راه اندازی کسب و کار جدیدی هستید و سودآوری نیز برایتان اهمیت دارد لازم است تا با روند این جریان آشناتر شوید. به همین مناسبت ما در این مقاله تلاش کرده ایم تا با ارائه نکاتی از این قبیل شما را با این موضوع آشناتر سازیم.

تضمین موفقیت در کسب و کارهای جدید و پر سود

موفقیت اتفاقی نیست و فرد موفق در خلال یک شب به هدفش نرسیده است. افراد برای دستیابی به اهداف باید اطلاعات خودشان را بالا ببرند. از اینرو اگر به کارآفرینی و موضوعات مرتبط با آن علاقه مند هستید توصیه میکنم حتما سری به وب‌سایت‌هایی مانند فورچون، فوربز، دانشگاه کسب و کار، بیزینس اینسایدر و هاروارد بیزینس ریویو بزنید و اطلاعات خودتان را در موضوعات کارآفرینی، استارتاپ، سرمایه‌گذاری و توسعه فردی بالا ببرید.

راه اندازی و موفقیت در کسب و کارهای جدید و پر سود به چه فاکتورهایی وابسته است؟

امکان دارد در نگاه اول پیچیده به نظر برسد. احتمالا فکر می کنید که راه اندازی کسب و کارهای جدید و پر سود دشوار است. شاید فکر کنید که هر کسی از پس انجام آن بر نمی آید. اگر چنین تفکری دارید لازم است بدانید که شروع یک کسب و کار به هیچ عنوان سخت نیست. تنها کافی است تا بعضی از فاکتور ها را به عنوان معیار لحاظ کنید.

کسب و کار1

 

فاکتورهای مهم در موفقیت کسب و کارهای جدید و پر سود

  • برای شروع کسب و کار شما باید محصول و یا خدماتی برای ارائه داشته باشید.

  • شما باید افرادی را به عنوان مشتری پیدا کنید که طالب خرید محصولات و یا استفاده از خدمات شما باشند.

  • بایستی از روش های کارآمد و مفیدی برای رساندن کالا و یا ارائه خدمات به مشتری استفاده کنید.

آیا راه اندازی کسب و کار دشوار است؟

با ذکر یک مثال برایتان شرح می دهیم که راه اندازی کسب و کار به هیچ عنوان سخت نیست.

فرض کنید که دوستان و یا آشنایانتان برای حل نمودن مشکلات کامپیوترشان به شما مراجعه می کنند. شما در زمینه کامپیوتر و مسائل مرتبط با آن سررشته دارید و به خوبی می توانید مشکل را عیب یابی نموده و آن را رفع و رجوع کنید. بهتر است تا زمان را تلف نکرده و با این مهارت یک کسب و کار هر چند کوچک راه اندازی کنید.

یا احتمال دارد شما علاوه بر شغلی که از آن کسب درآمد می کنید صاحب مهارت دیگری نیز باشید. می توانید از این مهارت استفاده نموده و در تایم غیر کاری بصورت خصوصی پروژه بگیرید و اینچنین درآمدتان را افزایش دهید.

بطور کلی با در نظر گرفتن سه فاکتور اصلی که قبل تر بیان شد و با برخورداری از هر مهارت و یا استعدادی می توانید کسب و کاری هر چند کوچک را برای خودتان دست و پا نموده و در طول زمان آن را گسترش دهید. یادتان باشد که موفقیت در کسب و کار به تلاش و استمرار در آن بستگی دارد و در طول یک شب حاصل نمی شود.

معرفی چند مورد از کسب و کارهای جدید و پر سود

پیش از هر چیز باید به شما بگوییم که به منظور یادگیری و افزایش آگاهی در رابطه با کسب و کارهای جدید و پر سود می توانید بر روی کمک اساتید مجرب دانشگاه کسب و کار حساب باز کنید. دانشگاه کسب و کار رسانه‌ای تخصصی در حوزه کارآفرینی است که تمامی موضوعات مرتبط با کارآفرینی را پوشش می‌دهد.

در ادامه بعضی از جدید ترین و پرسودترین کسب و کارها را به شما معرفی می کنیم:

کسب  و کار3

کسب و کارهای جدید و پر سود

  • ترجمه: اگر جزو افرادی هستید که به جز زبان مادری به یک الی چند زبان دیگر نیز تسلط دارید لازم است تا این مهارت را جدی بگیرید و به عنوان یک کسب و کار روی آن حساب باز کنید.

  • کیترینگ: این روزها کم نیستند افرادی که به پخت و فروش غذا مشغول هستند. شما نیز اگر در آشپزی حرفی برای گفتن دارید می توانید بر روی آن حساب باز کنید.

  • تولید محتوا در فضای مجازی: مهارت نوشتن، تولید محتوای صوتی، تولید محتوای بصری، گرافیک و... از جمله مهارت هایی هستند که می توان به عنوان کسب و کار به آنها نگاه کرد.

  • فروش آنلاین: اگر در فروشندگی سرآمد هستید اما سرمایه اندکی دارید می توانید از این مهارت در فضای مجازی استفاده کرده و درآمد زایی نمایید.

مواردی که ذکر شدند تنها بخشی از مهارت هایی هستند که می توان با ایجاد شغل از آنها درآمد زایی نمود.

جمع بندی و نتیجه گیری

  • شروع کسب و کار سخت نیست تنها کافی است تا فاکتورهایی را به عنوان معیار لحاظ نمایید.

  • چنانچه مهارت یا استعدادی دارید به هیچ عنوان ساده از کنار آن عبور نکنید. شما می توانید از آن مهارت یا استعداد به نحو احسن استفاده کرده و به درآمد زایی برسید.

  • شروع کسب و کارهای جدید و پرسود به ملزوماتی نیاز دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع شما می توانید به وب سایت دانشگاه کسب و کار http://businessuni.net مراجعه نمایید.

منبع: دانشگاه کسب‌ و کار