پارتیشن اداری بهترین و موثرترین روش برای افزایش تمرکزو بالابردن بهره وری در محیط اداری است، فرقی هم ندارد پارتیشن شیشه ای باشد یا پارتیشن آلومینیومی و یا انواع دیگر پارتیشن. در ادامه در این مطلب سعی بر آن داریم که تا شما را بیشتر با پارتیشن ام دی اف آشنا کنیم پس همراه ما باشید.

پارتیشن اداری

پارتیشن بندی

در بیشتر ادارات و شرکت ها از پارتیشن بندی علاوه بر ایجاد مکانی شخصی و حریم خصوصی به عنوان زیبایی و مدرن سازی محیط استفاده می شود. طراحی درست و به جای پارتیشن می تواند ظاهر محیط کاری شما را تغییر دهد. در دنیای امروزی انواع مختلفی از پارتیشن وجود دارد از پارتیشن شیشه ای گرفته تا پارتیشن ام دی اف، از کف تا سقف یا پارتیشن های کوتاه، پارتیشن های تک جداره یا پارتیشن های دو جداره. انتخاب پارتیشن بستگی به بودجه، طراحی و فضابندی دفتر کار، کاربری شرکت و انتظاراتی که از پارتیشن دارید و ... دارد.

پارتیشن ام دی اف

همانطور که از اسم و نام این محصول پیدا است برای ساخت و تهیه این نوع پارتیشن از ام دی اف استفاده می شود، این پارتیشن عایق خوبی برای صدا محسوب می شود و تا حدودی از انتقال صوت جلوگیری می کند. از دیگر مزایای این نوع پارتیشن، استحکام و مقاومت بسیار بالای آن است همچنین در برابر پوسیدگی نیز مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.می توان افزود با توجه به شرایط اقتصادی موجود قیمت آن مقرون به صرفه بوده چرا که قیمت ام دی اف بسیار پایین تر از چوب است.

مزایای پارتیشن اداری ام دی اف

مدرن سازی محیط کار

پارتیشن بندی باعث مدرن سازی محیط کاری می شود به طور کلی می توان گفت پارتیشن های ام دی اف از سایر سبک های دیگر پارتیشن، در مدرن سازی محیط کمک بسزایی می کند.

حمل و نصب آسان

نصب پارتیشن های ام دی اف بسیار سریع تراز سایر پارتیشن ها است همچنین می توان به  این نکته اشاره کرد که نصب و استفاده از این پارتیشن کثیف کاری بسیاری ندارد. به طور کلی پارتیشن های ام دی اف  تمیز تر و شیک تر است و قابلیت چیدمان دوباره، جا به جایی و حذف کلی  را در کمترین زمان ممکن دارد.

پارتیشن ام دی اف

عایق صوتی

همانطور که در بالا به آن اشاره شد این نوع از پارتیشن ها عایق نسبتا خوبی برای صدا و صوت است. اگر شما هم در محیط کاری خود با حجم زیادی از سر و صدا مواجه هستید پیشنهاد ما به شما پارتیشن های ام دی اف است. 

مقاومت و استحکام بالا

 این پارتیشن ها با توجه به جنس ام دی اف، مقاومت و استحکام بسیار بالایی از خود نشان می دهد.

ایجاد حریم خصوصی

پارتیشن بندی حریم خصوصی برای کارکنان ایجاد می کند به گونه ای که تمامی کارمندانی که شغل مرتبط به هم در یک فضای مشخص قرار گیرند که این خود باعث کاهش سر و صدا می شود.

از دیگر مزایای پارتیشن ام دی اف اداری که می توان به آن اشاره کرد عبارت اند از:

  • بهینه سازی فضا و محیط کاری

  • ایجاد فضای کاری ساکت و آرام جهت حفظ تمرکز کارکنان

  • تقسیم بندی فضاهای بزرگ بدون آسیب زدن به ظاهر

  • صرفه جویی در وقت و هزینه

  • سرعت ساخت بالا و نصب آسان

  • ایجاد تنوع در طرح و ظاهر

  • دوام و استقامت بالا

  • وزن مناسب

معایب استفاده از ام دی اف در تولید پارتیشن

  • این محصول همانند دیگر محصولات علاوه بر مزایا دارای معایبی است. در ادامه به معایب آن اشاره می شود.

  • ضعف و دوام پایین تر‌از پارتیشن های ام دی اف در مقایسه با متریال‌ هایی مثل آلومینیوم

  • مقاومت کمترو ضعیف تر پارتیشن های ام دی اف در مقایسه با آلومینیوم در برابر آب، رطوبت و تغییر دما

  • امکان تغییر شکل ظاهری سطح پارتیشن‌ ها در صورت استفاده از ام دی اف‌ های نامرغوب

  • تغییر شکل ظاهری و ساختار پارتیشن های ام دی اف در صورت استفاده از اتصالات نامرغوب

  • مقاومت بسیار پایین در مقابل حرارت

پارتیشن mdf

سخن پایانی

در این مقاله سعی بر آن شد که مزایا و از طرفی معایب این محصول پرطرفداررا بررسی کنیم اما شرکت ژاویز تولید کننده مبلمان اداری، سال هاست که با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا اقدام به تولید پارتیشن های اداری تک جداره و دوجداره  کرده است و با تخصص و پشتوانه خود پارتیشن ام دی اف را تایید کرده و توصیه می نماید.

منبع: javizco