این لپ تاپ سبک‌تر از مک بوک ایر M1 و M2 بوده و کاملا برای قرار گرفتن در کوله پشتی می‌تواند ایده آل باشد. می‌توانید با کمک یک کیف شانه‌ای هم بدون نیاز به فکر و استرس در مورد سنگینی، به راحتی آن را حمل کنید. ایسوس علیرغم ردپای جمع و جور خود، یک صفحه کلید جادار و یک صفحه لمسی بزرگ را فشرده کرده است که در صورت نیاز به‌ یک نام‌پد، این اندازه می‌تواند دو برابر شود.

صفحه نمایش لمسی اولد همراه با وضوح 2.8K در اختیار شما قرار گرفته و برای بهره‌وری، سرگرمی و فعالیت‌های خلاقانه می‌توانید از آن استفاده کنید. اگرچه، صفحه نمایش‌های اولد به‌طور معمول آسیب زیادی می‌توانند به عمر باتری وارد کنند. اما در مورد زن بوک اس ۱۳ اولد، بیش از ۱۲ ساعت می‌توانید پخش ویدیوی مکرر داشته و کاملا به عمر باتری آن اعتماد کامل داشته باشید.

عملکردی کلی به واسطه استفاده از پردازنده زایزن ۷ کمپانی AMD بسیار عالی بوده و یک حافظه ۱۶ گیگابایتی رم هم داریم که سرعتی بالا را مخصوصا در هنگام استفاده از تب‌های مرورگر می‌توانید داشته باشید. این حافظه از نوع DDR5 بوده و بسیار سریع عمل می‌کند.

مشخصات فنی عالی متناسب با قیمت لپ تاپ ایسوس

علاقه‌مندان می‌توانند از یک حافظه SSD سریع با ظرفیت ۱ ترابایتی هم استفاده کنند که این لپ تاپ را در کنار سایر لپ تاپ‌های هم کلاس مانند Dell XPS 13، مک بوک ایر M2 و همچنین ایسر سوئیفت ۵ قرار می‌دهد و می‌تواند کاملا رقابتی عمل کند. نتایج تست بنچمارک هم نشان می‌دهد که عملکرد کاملا قابل اتکا بوده و به‌جز مک بوک ایر، می‌تواند برابر با لپ تاپ‌های دیگر همین رده باشد. نکته این است که قطعات استفاده شده در این لپ تاپ، گرمای زیادی را از بین برده و دستگاه همواره خنک کار خواهد کرد. قسمت پایینی زن بوک اس ۱۳ به گونه‌ای طراحی شده است که همواره جریان هوا را برقرار کند.

طراحی بدنه این لپ تاپ بسیار سبک بوده و از آلیاژ منیزم-آلومینیوم ساخته شده است. صفحه نمایش اولد و قطعات با کیفیتی هم که استفاده شده است، نشان می‌دهد که  لپ تاپ ایسوس زن بوک اس ۱۳ چندان نمی‌تواند ارزان باشد. پیکربندی بررسی شده در این مطلب، ۱۳۰۰ دلار قیمت داشته و اگر چندان برای‌تان مهم نیست که اندازه، وزن و عمر باتری لپ تاپ در چه شرایطی قرار داشته باشد، می‌توانید به پاویلیون پلاس ۱۴ کمپانی اچ پی هم نگاهی بیندازید. لپ تاپ اچ پی مقداد آی تی را حتما از سایت بررسی کرده و ببینید که چه مدل های دیگری باب سلیقه شما خواهند بود.

ابزارهای جانبی در قیاس با لپ تاپ لنوو

ایسوس همیشه کار بزرگی را انجام می‌دهد تا برخی از ویژگی‌های اضافی را بتواند در پلپ تاپ‌های خود قرار دهد تا کمپانی به کمک آن‌ها بتواند وضعیتی مناسب داشته باشد. ممکن است شما جذب پنل اولدی شوید که درخشان بوده و با وزن ۱ کیلوگرمی همراه با قطعات سریع می‌تواند هر چه بیشتر در جذب نظر شما موفق عمل کند. اما نکات دیگری هم داریم که مانند نامبرپد ۲.۰ ایسوس، می‌توانند جدید بوده و تفاوت‌ها را نسبت به لپ تاپ لنوو با همین رده قیمت ایجاد کنند. روی نماد ماشین حساب در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش لمسی می‌تواند کلیک کنید تا یک عدد پد روی صفحه لمسی ظاهر شود.

با کمک این پد می‌توانید به سرعت اعداد را وارد کرده یا اینکه یک دو تا محاسبه کلی انجام دهید. به‌علاوه، این نرم افزار می‌تواند تفاوت بین وارد کردن اعداد و استفاده از آن به‌عنوان صفحه لمسی را هم تشخیص دهد. بنابراین، نیازی به روشن و خاموش کردن این ویژگی نخواهید داشت. می‌توانید از برنامه GlideX ایسوس هم استفاده کنید که نمایشگر زن بوک را روی تبلت یا تلفن اندرویدی یا آیفون یا آیپد سیمی و بی‌سیم گسترس می‌دهد.

برنامه مکمل اندروید یا iOS را هم می‌توانید روی گوشی یا تبلت خود نصب کرده و پس از یک راه‌اندازی ساده، دستگاه همراه شما اکنون یک صفحه نمایش اضافی برای لپ تاپ خواهد داشت. گزینه Mirroring را هم داریم که امکان استفاده از برنامه‌های تلفن همراه را در صفحه نمایش زن بوک فراهم می‌کند.

لپ تاپ اچ پی مقداد آی تی و تفاوت با زن بوک اس ۱۳

علاقه مندان یقینا با لپ تاپ اچ پی مقداد آی تی در تنوع عالی این سایت آشنا شده‌اند و می‌دانند که همراه با قیمت مناسبی می‌توانند به محصولات قابل اعتماد این برند دسترسی پیدا کنند. حال زن بوک اس ۱۳ با صفحه نمایشس اولد هم یک سری کلیدهای میانبر ردیف عملکردی برای گرفتن اسکرین شات و از بین بردن سریع میکروفون و وب کم داخلی برای کمک به محافظت از حریم خصوصی دارد که می‌توانید از آن بهره ببرید.

در حال حاضر، وب کم به جای دوربین‌های 1080p که در اکثر لپ تاپ‌های حرفه‌ای وجود دارد، تنها از کیفیت 720p استفاده می‌کند. با این حال، در حالی که جزئیات کمتری نسبت به یک دوربین با وضوح بالاتر خواهید داشت، می‌توانید کیفیت کلی تصویر را هم تائید کنید.

در نظر داشته باشید که کیفیت صدای اسپیکرها هم به‌طور شگفت انگیزی پر بوده و به کمک دالبی اتمز به شرایط خوبی دست پیدا کرده‌اند. از این نظر قیمت لپ تاپ ایسوس کاملا توجیه شده و می‌تواند یک سرمایه‌گذاری عالی برای شما باشد.

از دیگر ویژگی‌های خوب می‌توانیم به حسگر اثر انگشت اشاره کنیم که در دکمه پاور ادغام شده است و می‌توانید از قلم فعال ایسوس هم روی صفحه نمایش لمسی استفاده کنید. لپ تاپ تنها سه پورت USB-C پر سرعت دارد، اما می‌توانید از آداپتور USB-C to USB-A استفاده کرده و یک سری ابزارهای جانبی دیگر را هم به این لپ تاپ وصل کنید.

شما هم می‌توانید برای بررسی قیمت لپ تاپ ایسوس به فروشگاه مقداد آی تی مراجعه کرده و خرید نهایی خود را با توجه به پیکربندی و رنگ‌های موجود انجام دهید.